Usuwanie starej tapety

1. Data: 2005-08-10 21:22:16

Temat: Usuwanie starej tapety
Od: "Fioł" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem.. wlasnie usunąlem stare tapety i chce położyc gładzie.. jednak
nie udaje mi sie efektywnie sciągnąc starej warstwy tapety (tej co była pod ta
co odeszła za sciany). Efekt jest taki, ze sa takie miejsca gdzie sa skrawki
starej tapety albo kleju...

nie udaje mi sie tego sciągnąc ani na sucho ani na mokro.. macie jakies
pomysły??

z tego co wiem to takie skrawki nie bardzo moga zostac bo gładź nie będzie się
trzymać, a nie mam siły tego kawałeczek po kawałeczku walczyć szpachelką, a
powierzchnia duża bo 3 pokoje do obrobienia...

POMOCY..

2. Data: 2005-08-11 17:23:21

Temat: Re: Usuwanie starej tapety
Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioł" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pod ta
> co odeszła za sciany). Efekt jest taki, ze sa takie miejsca gdzie sa
W sklepach z tapetami sprzedają płyny do usuwania tapet. Podobno
skuteczne.

3. Data: 2005-08-12 05:33:09

Od: "Marek Wacek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Płyn firmy "Metylan" (na przykład). Ale skuteczność zależy od podłoża -
koszmarnie schodzi z tynku, za to super z gipsu. Przed położeniem gładzi
zagruntuj czymś ściany, inaczej odparzy Ci gładź i zacznie się łuszczyć.

Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
podwójny podkład pod panele
Do Zayzayera albo innego speca od pralek - chodzi o Brandt WDB 1201
Zmywarka Electrolux - czy warto?
Bardzo denerwujące baterie umywalkowe