Uszczelnienie wędzarni.

151. Data: 2015-02-03 13:25:21

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:45:27 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Toż Ty Twierdzisz, że "myślałam, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza".
> Bądź więc konsekwentna - albo zmień swoją "teorię" albo przestań się
> wypowiadać na każdy temat bo jedno z drugim daje efekt hipokryzji.

To nie ejst moja teoria - tylko tych, co mi zarzuty riobią własnie tak je
motywując. Albo czytaj uwaznie, alebo się nie odzywaj.

152. Data: 2015-02-03 14:31:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A co TY wiesz o aspektach BHP i o mnie? - może mam uprawnienia BHP?

A co to ma do rzeczy w kwestii "żeby coś wiedzieć, to samemu trza"?

153. Data: 2015-02-03 14:32:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Uhmmm... dawaj dalej :-]

Cóż więcej można dodać... nic.

> Nawet lepiej.

Nowy Leonardo Da Vinci? :-)
Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków
elektrycznych?

154. Data: 2015-02-03 14:33:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Jak będziesz 30 lat pracował _na swoim_,
> to się dowiesz, że "nudne" to jest tylko gdy się pracuje u kogoś 3-)

Są jak widać różne definicje tego co "ciekawe".

155. Data: 2015-02-03 14:35:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> To nie ejst moja teoria - tylko tych, co mi zarzuty riobią własnie tak je
> motywując. Albo czytaj uwaznie, alebo się nie odzywaj.

FYI: jak będę miał taką ochotę to się będę odzywał niezależnie
od tego jaką masz opinię na temat mojego czytania... :-)

A co do teorii, to Ty tak napisałaś, nikt inny.

156. Data: 2015-02-03 23:10:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:32:48 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Cóż więcej można dodać... nic.

> Nowy Leonardo Da Vinci? :-)

Wersja damska.

> Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków
> elektrycznych?

Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

157. Data: 2015-02-03 23:11:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:33:35 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Są jak widać różne definicje tego co "ciekawe".

Pracujesz u kogoś, czy na swoim?

158. Data: 2015-02-03 23:11:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:35:52 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> FYI: jak będę miał taką ochotę to się będę odzywał niezależnie
> od tego jaką masz opinię na temat mojego czytania... :-)
>
> A co do teorii, to Ty tak napisałaś, nikt inny.

A se pisz. Moja opinia ma to w...

159. Data: 2015-02-04 07:14:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Wersja damska.

O tak? 8-o

> Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

No już nie bądź taka skromna, przecież wiesz że reszta też 100% trafne!

160. Data: 2015-02-04 07:15:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Pracujesz u kogoś, czy na swoim?

Później Ci powiem... jak się lepiej poznamy ;-)

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t