Uszkodzenia mózgu!!!

1. Data: 2000-05-12 12:14:21

Temat: Uszkodzenia mózgu!!!
Od: "Karol" <c...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Uczestników!!!
Mam na imię Karol i bardzo ważne pytanie. Mam brata - Pawła w wieku 14 lat
cierpiącego na dystrofię mięśni. Już o nim pisałem ale skontaktowała się ze
mną tylko jedna osoba, podejrzewam że to dlatego iż choroba ta nie jest tak
częstym schorzeniem jak te na temat których toczą się dyskusje. Jakiś czas
temu (ok. miesiąca) zachorował nagle na zapalenie płuc w skutek czego
pojawił się obrzęk płuc. Miał poważne kłopoty z oddychaniem i mogło dojść do
uszkodzenia mózgu na skutek niedotlenienie. Nie wiem czego mam się teraz
spodziewać. Paweł choć oddycha już samodzielnie i problem przez który
znalazł się w szpitalu zanikł stracił wzrok na i nie może mówić z powodu
zabiegu zwanego chyba "trahteostomią" - wstawienie rury w przewód oddechowy
w okolicach szyi. Ma rozszerzone źrenice i nie do końca jestem pewien czy
Paweł mnie słyszy. Lekarze którzy mają z Pawłem do czynienia są złej myśli i
nie dają mu wielkiej szansy na powrócenie do formy. Mówili coś, że mogło
dojąć do "zmiękczenia komórek mózgowych". Lekarze ci nie zawsze byli
szczerzy z moją rodziną tak więc pytam Was Szanowne Grono: czy jest to
poważna sprawa - wręcz beznadziejna? Dzisiaj gdy byłem w szpitalu u Pawła
niechcący gdy pocałowałem go po policzku czubkiem mojego nosa podrażniłem
jego gałkę oczną przez co wystąpiło zaczerwienienie i mrożenie oczy - typowe
w takim wypadku. Czy może to oznaczać że Paweł czuje tyle że nie może nam
nic powiedzieć bo w końcu nie mówi i nie widzi tak więc kontaktu z nim nie
ma żadnego. A może jest to zwykła reakcja samego organizmu nic więcej?
Proszę o opinie tych z Państwa którzy nieco orientują się w takich sprawach.
Karol