Uszkodzenie kości czołowej?

1. Data: 2005-12-30 18:07:32

Temat: Uszkodzenie kości czołowej?
Od: "hipochondryk" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ok. miesiąc temu uderzyłem czołem dosyć mocno - na tyle mocno, że przez ułamek
sekundy miałem ciemno przed oczami (i dwa niebieskawe 'okręgi').

Zauważyłem po tym asymetrię na kości czołowej - tj. w miejscu, gdzie kończą
(łączą?) się łuki brwiowe (chodzi mi o to miejsce przy nosie), można wyczuć
dwie 'szczeliny' (po jednej przy każdym z dwóch łuków), idące w górę do końca
kości czołowej. Jedna z nich jest ledwo wyczuwalna, drugą zaś można porównać
do Rowu Mariańskiego(w mniejszej skali) - zupełnie tak, jakby kość pomiędzy
nimi była obrócona o pewien kąt.

Czy jest możliwe, że doznałem pęknięcia czaszki? Czy też te 'szczeliny' są
wrodzone? Zaznaczam, że poza bólem głowy (który trwa do dziś, aczkolwiek jest
znacznie mniej nasilony i może wynikać z niewyspania), nie było innych
dolegliwości (nie chciało mi się wymiotować).

Lekarz podejrzewał, że to mogą być zatoki, jednak RTG zatok nie nie wykazał(na
szczęście?). Co robić?

Hipochondryk