Utopia chaseł narodowych

1. Data: 2016-11-15 20:24:49

Temat: Utopia chaseł narodowych
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem o tym że ostatniemu bezmózgowi można w globalnej gospodarce sprzedawać chasła
narodowe, gdzie jedno z drugim jest powiązane światowo, odrealnione buractwo tak się
kończą w tej epoce chasełka utopii narodowej;

Niemcy i Chińczycy największymi beneficjentami hojności PiS. To do nich wypływają
pieniądze z programu Rodzina 500+

Wzrasta import, co jednoznacznie wskazuje na to, że Polacy mają więcej pieniędzy do
wydania. Łatwo powiązać to z rozdawnictwem pieniędzy w ramach rządowego programu
Rodzina 500+. Jak wskazują statystyki, gdy mamy więcej pieniędzy do wydania,
najwięcej towarów kupujemy od Niemców i Chińczyków.

Według najnowszych danych opublikowanych przez Narodowy Bank Polski....

http://natemat.pl/194657,juz-wiemy-gdzie-wyplywaja-p
ieniadze-z-500-najbardziej-ze-sztandarowego-programu
-pis-ciesza-sie-chinczycy-i-niemcy

2. Data: 2016-11-16 12:54:57

Temat: Re: Utopia chaseł narodowych
Od: Agent0700 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 20:24, Lord Gender pisze:
> chasła

do szkoły baranie!!!

3. Data: 2016-11-16 18:34:40

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> najwięcej towarów kupujemy od Niemców i Chińczyków.

Brak źródeł w artykule. Wróżbiarstwo i wodolejstwo.

http://www.zelaznalogika.net/wp-content/uploads/2014
/02/2014-02-04-Kidawa-o-brakujacych-19mld.jpg

4. Data: 2016-11-16 18:40:58

Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-16 o 12:54, Agent0700 pisze:

> do szkoły baranie!!!

Nie zaczynaj bo go tylko wkrwisz:)

--
Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.

5. Data: 2016-11-16 19:08:03

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Buractwo kogo chcecie oszukać że nie jesteście zmanipulowanymi kretynami, bo
podejrzewam że tylko siebie chcecie jeszcze oszukać że ciemota ciemotą nie jest.

Dulszczyzna zwolenników Hilarii
Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger