Uwaga chirurg-naczyniowiec Olejczyk Michał Katowice ul. Graniczna.

1. Data: 2017-11-07 21:15:42

Temat: Uwaga chirurg-naczyniowiec Olejczyk Michał Katowice ul. Graniczna.
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.

Mojej małżonce w kwietniu najechanow wózkiem na zakupy z biedronki na nogę. Powstałą
rana która nie chciała sie zagoić. Czekaliśmy ze dwa miechy smarując różnymi
maścidłami, a rana zamiast maleć zaczęła sie powiększać i mocno boleć. Podejrzenie
padło na jakies sprawy żylno krążeniowe. Pojechałem do szpitala ssp 5 św barbara w
Sosnowcu i dam dowiedziałem się, że najlepszym specjalistą od tego typu ran będzie
chirurg naczyniowiec.

Niestety w całym Sosnowcu chirurg naczyniowiec jes JEDEN, więc kolejka do niego jest
na 2019 r. Postanowiłem więc udać się do jakiegoś zastepczego w Katowicach, ale już
nie na NFZ. I tak niestety trafiłliśmy na w/w Olejczyka Michała:

https://www.znanylekarz.pl/michal-olejczyk/chirurg-n
aczyniowy-chirurg-angiochirurg/sosnowiec

... przyjmującego na żelaznej w Katowicach. Ma tam swoją kanciapę, ale bez żadnych
przyrządów tylko USG. Zrobił USG z jakimś tam pomocnikiem, wziął 200 PLN, kazał
łykać:

Vessel_Du
https://www.doz.pl/leki/p338-Vessel_Due_F ....

... i kazał moczyć tą ranę w WODZIE Z MYDLINAMI.

Za tą wskazówkę chciałbym mu najlepiej obić ryj bo na to zasługuje (ale się
powstrzymam ze względu na prawo i konsekwencje takiego czynu panujące w naszym
kraju), bo jak na chirurga naczyniowca to trochę poszedł po bandzie. Przez tą
diagnozę rany w wodzie z mydłem rana tylko przez parę miesięcy się powiększyła zrobił
sie gigantyczny strup, przez którego moja małżonka praktycznie nie może chodzić bo
noga strasznie napuchła.

Nie wiem wydaje mi się, że jest bardzo doświadczony lekarz i doskonale wie co trzeba
zrobić w takich przypadkach (teraz to ja też już wiem, bo pojechaliśmy do następnych
placówek), ale przez tego palanta moja małżonka strasznie cierpi do dzisiaj (choć
sytację mamy juz opanowaną).

Piszę tego posta więc koleżanki i koledzy ku przestrodzę, żeby mieć to na uwadze co
to za jegomość. Nie jedźcie do tego lekarza i znajdcie innego.

Endriu

2. Data: 2017-11-08 00:12:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-07 o 21:15, Endriu pisze:
> [...]
>
> Piszę tego posta więc koleżanki i koledzy ku przestrodzę, żeby mieć to
> na uwadze co to za jegomość. Nie jedźcie do tego lekarza i znajdcie

Może żona ma jakieś zakażenie. Trzeba było iść do szpitala na oddział
ratunkowy.
Poza tym pewnie pomoże jej maść Detreomycyna-na receptę (z
antybiotykiem). Rana goi się bez strupa.
Mnie różne typy w marketach też najeżdząją (ale buty z tyłu) i niszczą
je. Ostatnio pilnuję tego i wrazie czego zaczynam sie wydzierać bo już
nie panuje nad sobą. Nie będą mi jakieś menele czy pijane panie
niszczyły juz butów.

--
animka

3. Data: 2017-11-08 16:38:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka recenzja lepsza niż na jakimś portalu z ocenami tego czy innego
doktora, bo tu się tego praktycznie nie da wykasować, a opinie na www giną.
Wystarczy wpisać w google imię i nazwisko medyka i i tą opinię google
znajdzie.

Co do gojenia się ran to problem starszy od ludzkości,
więc medycyna alternatywna ma wiele do powiedzenia,
ale polecić niczego nie polecę.

A co do całości, to mam wrażenie, może niesłuszne,
że żałujesz, że twojej żony nikt nie kroi,
by te naczynia jakoś wyprostować.
Możesz nie mieć racji:
pierwsza zasada pacjenta - NIE DAĆ SIĘ POKROIĆ.

Nie rowijam tematu, bo wydaje mi się to oczywiste.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2017-11-08 18:07:48

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

[...]

<50 lat temu kolega opowiadal o przypadku ze rana po amputacji nogi nie chciala sie
zagoic.
<Sprowadzili taksuwka z Katowic (za grube pieniadze) dwu profesorow. Ci kazali
moczyc kikut w mydlinach z szarego mydla. Pomoglo natychmiast.
<Jakiego mydla uzywalas?
S*

5. Data: 2017-11-09 15:39:29

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może żona ma jakieś zakażenie.

Żonka niestety nabawiłą sie jakiegoś zapalenia limfatycznego, i jest posiadaczką
jakiś lekkich zatorów żylnych w nogach. Dowiedziałem sie o tym przez pejsbooka od
Pani chirurg naczyniowiec Doktor Magdy Maj z Poznania, której wysłałem fotki nogi:

https://www.facebook.com/drmajpodochirurgia/
http://tiny.pl/glxz7

... a ta w 10 sekund podała co jest mojej żonie. Jak żona pogooglowałą co jej jest
poszukała jakiejś prywatnej kliniki z dobrymi opiniami:

http://insieme.com.pl/

.... a tam dr. Gronka z chirurhiczną dokładnością ogarnął temat zapodając wręcz
chirurgiczną listę superskutecznych lekarstw, które super działają. Nie wiem ale z
tego co wyczytałem to ten Olejczyk mógł być /jest może i nawet ordynatorem wss5 w
świętej Barbarze w Sosnowcu (gdzie jest chyba jednym naczyniowcem na cały Sosnowiec -
choć jak sprawdałem na liście specjalistów tegoz szpitala to nie ma nikogo takiego o
nazwisku Olejczyk):

Doktor Olejczyk wraca do szpitala św. Barbary w Sosnowcu
http://katowice.wyborcza.pl/katowice/1,35063,3129246
.html

https://www.facebook.com/michal.olejczyk

Trudno powiedzieć, a nie chce mi się drążyć tematu. Nie wiem, sam się leczyłem w św
barbarze na kręgosłup i polecam ten szpital (szczególnie jeżeli chodzi o
neurochirurgów), ale jeżeli chodzi o tą diagnoze i to mydło, to liść mu sie należy.
Jak o tym mydle usłyszeli ci porządni chirurdzy co ich wymieniłem, to sie za głowę
złapali.

Endriu

6. Data: 2017-11-09 15:57:16

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do gojenia się ran to problem starszy od ludzkości,
> więc medycyna alternatywna ma wiele do powiedzenia,
> ale polecić niczego nie polecę.

Ta woda z mydłem od razu wydała mi się podejrzana. Sam miałem jakieś dwa
lata temu problemy z pękającymi paluchami w rękach. Wyleczyłem się
naturalnie (przedewszystkim prak cynku i witamin) stosując kombinację:

1) Maść cynkowa Sudocrem
2) Maść z wit A+E:

LINOMAG BOBO Krem A+E 50ml
https://aptekamirowska.pl/linomag-bobo-krem-a-e-50ml
.html

3) Maść ochronną z wit A:
MAŚĆ OCHRONNA Z WITAMINĄ A
http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/2015/0
7/masc-ochronna-z-witamina-zastowowanie.html

4) Preparat w sprayu - nanotechnologia:

Lavylites Lavyl 32 50 ml
https://www.ceneo.pl/43481402

Gdy próbowałem zgodnie z zaleceniami załyszenia z internetu moczyć w wodzie
z wywarem z siemieniem lnianym, tylko sobie pogarszałem - tak samo było u
małżonki.

--
Pzodrawiam
Endriu

7. Data: 2017-11-09 16:08:05

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy próbowałem zgodnie z zaleceniami załyszenia z internetu moczyć w
> wodzie
> z wywarem z siemieniem lnianym, tylko sobie pogarszałem - tak samo było u
> małżonki.

Gdy stosowaliśmy tą kombinację co mi wyleczyła palce na żylaczkowe nogi
małżonki z raną to niestety nie dało to rezultatu. Tzn witaminki owszem
pomagały, ale nie na tyle, żeby wyleczyć ranę. Gdy żonka odstawiłą
witaminki, następowało znacznie pogarszanie.

Leczenie tej rany teraz w dużej mierze jest skuteczne na skutek podawania
opatrunków i leków ze srebrem.

Endriu

8. Data: 2017-11-09 16:11:54

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<50 lat temu kolega opowiadal o przypadku ze rana po amputacji nogi nie
chciala sie zagoic.

Nie wiem, to chyba raczej nie ja zapodawałem coś takiego, bo nie znam
nikogo kto by miał amputowaną nogę na skutek ran, to skąd bym miał wiedziec
coś o leczeniu czegoś takiego ....
Daj linki to się odniosę ....

--
Pozdraiwam
Endriu

9. Data: 2017-11-09 16:42:44

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego jeszcze dorzycałem wita A i E doustnie:

Witamina A + E 30 kapsułek
https://www.ceneo.pl/14361753

Endriu

10. Data: 2017-11-09 18:14:00

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nikogo kto by miał amputowaną nogę na skutek ran, to skąd bym miał
> wiedziec coś o leczeniu czegoś takiego ....

Pytalem jakiego mydla i jak uzywales.
Bo mydlo ma byc potasowe a nie sodowe.
Wpisz "szare mydlo leczy rany" i masz tysiac linkow. Pierwszy z brzegu to:
http://medico.seomex.pl/kapiele-w-szarym-mydle-i-kro
chmalu/
S*

miłość z litości
back to the future cz. 1458751874315
aA
Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?
dżołkoopinie...