Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr

1. Data: 2005-05-24 10:47:23

Temat: Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem lodówkę Liebherr za niemal 3000 złotych i po dwóch latach jest do
wyrzucenia. Konstrukcja tych lodówek w przypadku awarii nie pozwala na
skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:

http://liebherr.fm.interia.pl

--
Harpie

2. Data: 2005-05-24 11:35:07

Temat: Re: Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:
> http://liebherr.fm.interia.pl
Ponieważ szybko przekroczono limit transferu podaję inną stronę:
http://harpie.ath.cx/liebherr

--
Harpie

3. Data: 2005-05-24 11:46:41

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl>
napisał w wiadomości news:exn1cwnqwryn$.dlg@harpie.net...
> Ponieważ szybko przekroczono limit transferu podaję inną stronę:
> http://harpie.ath.cx/liebherr

skoro już, za przeproszeniem, obrabiasz komus tyłek, to chociaż zrób to tak,
żeby dało się czytać, bo poki co tekst to jeden wielki krzak, nie da się
rpzez to przebrnąć.

pozdrawiam
Basia

4. Data: 2005-05-24 17:57:24

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harpie (usuń słowo sapm z adresu) <h...@i...spam.pl> napisał(a):

> [...]

Tak po prawdzie to było gdzieś o tym, że sprzęt jest naprawialny i że jest cos
takiego jak serwis pogwarancyjny?
A może poprostu nikt tego nie obiecywał a Ty okazałeś sie poprostu niedość
dociekliwym klientem?
W obecnych czasach sporo produktów jest jednorazowych i należałoby zwrócić na
to uwagę, ale to chyba temat na całkiem inne forum.
A poza tym to przepłaciłeś, toto nawet kompresora nie ma ;)

5. Data: 2005-05-24 18:10:15

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora <z...@g...pl> napisał(a):

> A poza tym to przepłaciłeś, toto nawet kompresora nie ma ;)

Łooo, własnie się doczytałam, że Twoja jednak miała a ta z podanego linka:
liczba kompresorów: 0,
może jaką podróbę zanabyłeś?????

6. Data: 2005-05-24 22:15:01

Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
> dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:

Takie niedoróbstwo dotyczy różnych firm. Obniżają koszty wykonania i
wsadzają coraz gorsze materiały i części.
Np. Amica ponoć ostatnio zaczęła stosować tańsze ale gorsze palniki. Ale
chyba ceny całej kuchenki nie obniżą.
Również ścianki kuchenek robią coraz słabsze. Jak np. wiozą piętrami
kuchenki (np. 3 kondygnacje), to kuchenki ze spodu mają pogięte boki.
Pozdrawiam Hania
http://free.of.pl/p/polnocny_wiatr/

7. Data: 2005-05-25 12:19:20

Od: "Protz" <n...@m...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Midnight Wind" <p...@o...pl> napisał w

> Np. Amica ponoć ostatnio zaczęła stosować tańsze ale gorsze palniki. Ale
> chyba ceny całej kuchenki nie obniżą.

Moze wlasnie dostepnosc internetu i publicznej dyskusji skłoni niektore
firmy do wytwarzania produktow lepszej jakosci.

Protz

8. Data: 2005-05-25 13:20:59

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz <n...@m...konta.pl> napisał(a):

> Moze wlasnie dostepnosc internetu i publicznej dyskusji skłoni niektore
> firmy do wytwarzania produktow lepszej jakosci.

Przypuszczam że wątpię :(
Standardowa odpowiedź to jest taka : utrzymanie standardu wymogło by
podniesienie cen.
Zresztą zastanawiam się czy trendy te nie przychodzą z krajów wysoko
rozwiniętych technologii, gdzie sprzęt po okresie gwarancyjnym jest już
przestarzały technologicznie i lepiej go wymienić na nowy. Stary na wystawkę.
Przyjadą polacy, ukraińcy, zabiorą i będą się martwić :)
Tak sobie tylko spekuluje.
A serwisowanie też ma swoje ciemne oblicze. Niedawno wymieniałam dziurawą
nagrzewnicę w ogrzewaczu gazowym Junkersa. Fachman zafasował 400 zł za wymianę
tejże i jakiegoś niewielewartrgo duperela. Stwierdził, że niedługo przyjdzie
czas na palnik :) Nic z tego, wole kupić nowy ogrzewacz na 2 letniej
gwarancji, żałuję tylko że wymieniałam tę wężownicę.

9. Data: 2005-05-25 14:38:49

Od: "BUNIEK" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
> dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:

Moze da to rade podciagnac pod wade ukryta i dzialanie z premedytacja
ukrwanie wad itp.
Ale posil sie prawnikiem 3000 pln to juz jest o co walczyc nie wiem tylko
czy twoje poczyania z lodowka nie przekreslily tych mozliwosci.

Pozdrawiam
Buniek

10. Data: 2005-05-26 07:36:14

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1lecsqq3wde9y$.dlg@harpie.net>,
"Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> wrote:

> [...]
> skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
> dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:

Z tego co piszesz wynika, że sprawa może podpadać pod ustawę o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej:

<http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/465_u.htm>

Musisz uzasadnić, że kupiony towar nie był zgodny z umową, nie miał
własności o których zapewnił Cię sprzedawca. Np. nie był produkcji
niemieckiej. Nie poinformowano Cię o tym, że trwałość lodówki to średnio
7 lat (naprawdę śmieszne).

Władysław

żółta marchew
bylo-o rybie maslanej
Dziwny smak bazylii
Rzeberka jak dobrze je przygotować?
24 godziny w autokarze a jedzenie... prośba o pomoc