W Austrii brakuje łóżek.

1. Data: 2021-11-02 21:23:59

Temat: W Austrii brakuje łóżek.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Niezaszczepieni wynocha z intensywnej terapii!"

https://wiadomosci.wp.pl/austriacki-burmistrz-do-nie
zaszczepionych-wynocha-z-intensywnej-terapii-6699872
431000480a

Czyżby ciężko chorych zaszczepionych(sic!) było tak dużo że dla
pozostałych brakuje miejsc?
Jak myślicie, kowidioci? He he :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-02 23:06:26

Temat: Re: W Austrii brakuje łóżek.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
431000480a

> Czyżby ciężko chorych zaszczepionych(sic!) było tak dużo że dla

Kogo ja pytam. Kowidioci nie myślą. Kowidioci łykają kowidościemę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2021-11-03 09:20:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 21:23, XL pisze:
> [...]
431000480a

> Czyżby ciężko chorych zaszczepionych(sic!) było tak dużo że dla

A to na intensywną terapię trafia się tylko z powodu covid? Jak myślisz?

Ale kogo ja pytam? Antykowidiotkę?

--
Ewa

4. Data: 2021-11-04 12:14:03

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2021 o 09:20, FEniks pisze:

zaszczepionych-wynocha-z-intensywnej-terapii-6699872
431000480a

> A to na intensywną terapię trafia się tylko z powodu covid? Jak myślisz?
>
> Ale kogo ja pytam? Antykowidiotkę?

Możesz wyjaśnić czym się różni zaszczepiony od tego niezaszczepionego w
tej sytuacji?

5. Data: 2021-11-04 12:48:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

zaszczepionych-wynocha-z-intensywnej-terapii-6699872
431000480a

> Możesz wyjaśnić czym się różni zaszczepiony od tego niezaszczepionego w
> tej sytuacji?

Dla niej wszystkim. Ona się zaszczepiła, więc dla niej osoba
niezaszczepiona to tylko materiał do kostnicy, nie taki sam człowiek.
A taka ,,moralistka" w kwestii ,,gwałtów na dzieciach". Ale na moje pytania o
Tuska i jego wiedzę o Amber Gold - buzia na kłódkę, milczenie. Taka to
,,moralna" paniusia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-11-06 09:16:13

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2021 o 12:48, XL pisze:

> [...]
> Tuska i jego wiedzę o Amber Gold - buzia na kłódkę, milczenie. Taka to

Jakaś ewidentna głupota jest lansowana, Bo tak naprawdę dla ogółu nie ma
różnicy między zaszczepionymi a niezaszczepionymi. Zaszczepiony może być
nosicielem tak samo jak ten jeszcze nie szpilowany.

7. Data: 2021-11-06 10:51:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> [...]
> różnicy między zaszczepionymi a niezaszczepionymi. Zaszczepiony może być
> nosicielem tak samo jak ten jeszcze nie szpilowany.

Nie tylko nosicielem, może tak samo ciężko zachorować na ten cały cow-id
(pisownia umyślna, pomyśl nad nią).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2021-11-07 12:25:10

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2021 o 10:51, XL pisze:

> Nie tylko nosicielem, może tak samo ciężko zachorować na ten cały cow-id
> (pisownia umyślna, pomyśl nad nią).

Tu akurat chodziło mi o tzw ogólne dobro w czasie zarazy.  No bo czym
reżym tłumaczy  sytuację gdy nie wpuszcza się do knajpy
niezaszczepionych podczas gdy zaszczepieni także mogą być nosicielami?

9. Data: 2021-11-08 10:52:28

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.11.2021 o 12:25, trybun pisze:

> Tu akurat chodziło mi o tzw ogólne dobro w czasie zarazy.  No bo czym
> reżym tłumaczy  sytuację gdy nie wpuszcza się do knajpy
> niezaszczepionych podczas gdy zaszczepieni także mogą być nosicielami?

Tym, że zaszczepieni, jeżeli nawet zachorują, to przechodzą covid
łagodniej i jeżeli nawet coś roznoszą, to w wielokrotnie mniejszej
ilości, oraz w przeważającej większości nie wymagają hospitalizacji.
Szury antyszczepionkowe nie są w stanie tego pojąć, to dla nich zbyt
skomplikowane.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2021-11-08 22:06:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Tym, że zaszczepieni, jeżeli nawet zachorują, to przechodzą covid
> łagodniej

Moj zaszczepiony dwiema dawkami sąsiad uważa inaczej. Tzn. raczej nie wie,
co uważa, bo jest raczej mało przytomny.

> i jeżeli nawet coś roznoszą, to w wielokrotnie mniejszej
> ilości, oraz w przeważającej większości nie wymagają hospitalizacji.

Wymagają - schodzą na zakrzepicę i zapalenie mięśnia sercowego, jak i na
kolejny rzut ,,kowidowy".
Powtarzasz tvpropagandę jakbyś był starą, zdartą płytą.

> Szury antyszczepionkowe nie są w stanie tego pojąć, to dla nich zbyt
> skomplikowane.

No fakt, ja nijak nie pojmuję, że nasza kielecka, wyszczepiona potrójnie
radna Słoń, właśnie kolejny (czwarty!) raz ciężko przechodziła to
kowidocudo, chociaż jest pielegniarą i ma chody. Ale to pewnie tylko
niechlubny wyjątek - ty pewnie masz jasność co do tego. Jasność, jasność
widzisz. Spłynęła na ciebie wprost z tefałena. LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Minister szykowany do odstrzału :)
Re: ocean to nie miejsce lecz stan