W McDonalds nie dają wcale jeść tłusto!

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.wegetarianizm
Subject: W McDonalds nie dają wcale jeść tłusto!
Date: Wed, 16 Aug 2000 09:15:31 -0500

"Gandalf" <a...@u...net> wrote in message news:8ndkba$9ml$1@sunsite.icm.edu.pl...
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

> news:8mqtk4$d75$1@sunsite.icm.edu.pl pisze...

> Rzeczywiscie CHOLERNIE ciezko:
>
> frytki,
> smazona cebula, pieczarki itd,
> chipsy,
> ser zolty,
> hamburgery i hot dogi,

Ależ Gandalfie - te rzeczy jakie wymieniłeś mają bardzo mało tłuszczu!
Może sery żółte (tu bardzo drogie) i hamburgery - to się zgodzę.
Ale chipsy ziemniaczane to głównie skrobia, to samo frytki...
Zresztą mogę dokładnie Ci podać, jaki skład mają dania z McDonalds
ze strony http://www.mcdonalds.com/countries/usa/food/nutritio
n_facts/index.html

CheeseBurger: porcja 121g, w tym tłuszcz 13g, węglowodany 35g, proteiny 16g.
BigMac: porcja 216g, w tym tluszcz 32g, węglowodany 45g, proteiny 26g.
średnie frytki: porcja 150g, w tym tluszcz 22g, węglowodany 57g.
średnia cola: porcja 630ml, w tym węglowodany 58g, "fat free"! :-)

Podsumowując...
- lunch z Cheeseburgerem: tłuszcz 35g, węglowodany 150g
- lunch z BigMacem: tłuszcz 54g, węglowodany 160g

ZUPEŁNIE o odwrotne proporcje mi chodzi w mojej diecie.
Jeśli uzmysłowisz sobie, że tu w Ameryce to są miejsca gdzie dają
jeść najtłuściej, to wtedy zrozumiesz co miałem na mysli, mówić
że ciężko tu o tłuste potrawy. Wszędzie poza hamburgerowaniami
obowiązuje "dieta japońska" w wydaniu amerykańskim, czyli low-fat,
albo "no-fat" plus po amerykańsku: dużo pieczywa i słodyczy.

> Aha, i w poblizu McDonaldsa unosi sie won fiolkow, a nie
> spalonego tluszczu...

Gdzie masz takiego okropnego McDonalds?
W USA nic się nie "unosi" wokół ani wewnątrz... a zwłaszcza *spalonego*
tłuszczu. Poskarż się na to miejsce a może ich pozbawią za karę franczyzy.