W co ręce wsadzić :-)

1. Data: 2002-07-04 07:27:10

Temat: Re: W co ręce wsadzić :-)
Od: Anna Statystyczna Kowalska <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostalam nagle syndromu "w co rece wsadzic", czyli: koniec sesji, a ja
> przekladam szydelko, druty i krzyzyki. jak zaczne szydelkowac, to mam
> poczucie, ze trzeba skonczyc krzyzykowy obrazek, bo wakacji nie starczy :-)
> miotam sie jak "nie powiem co" w przereblu :-)))))
> mam isc do psychiatry czy co ???? :-)))))))

Heeej ja mam to samo :)))
Robie naraz trzy sweterki, serwetke i jeszcze drobiazg na szyedlku, a ciagle
mam ochote na kuchenna firanke, slicznosci z www.xs-collectibles.com.
Rozwiazaniem jest chyba kolejkowanie zadan: na podstawie priorytetyzacji
indywidualnie ustalanej ;) Znaczy lapiesz w danej chwili to, na co aktualnie
masz najwieksza ochote. I jeszcze jeden warunek: nie zaczynasz wiecej niz dwie
robotki na tydzien, co by sie nie pogubic :)

anka

1. Data: 2002-07-04 08:02:12

Temat: W co ręce wsadzić :-)
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłe kobitki !
[...]

pozdrawiam serdecznie
Maja (Rzeszow)
m...@c...pl

1. Data: 2002-07-04 08:31:29

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:-)
> miotam sie jak "nie powiem co" w przereblu :-)))))
> mam isc do psychiatry czy co ???? :-)))))))

Ja mam zaczete 3 obrazki i 2 serwetki i tez sie miotam jak w przereblu. A to
z tego powodu, ze jak na razie weny tworczej nie mam, a tu do 20 lipca musze
dorobic jeszcze 2 serwetki (mam juz 4, ale sa dosc duze, wiec sie dlugo
robi) i skonczyc 2 obrazki - to wszystko na prezent slubny. I jak tu sie
wyrobic? ;)
A poza tym w kolejce priorytetowej stoja juz co najmniej 4 obrazki i z 6
serwetek, jojciu ;)

Pozdr.
Magda takze potrzebujaca wsparcia

1. Data: 2002-07-04 08:43:33

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:

> Miłe kobitki !
> dostalam nagle syndromu "w co rece wsadzic",

A ja wrecz odwrotnie - zupelnie nie mam fazy na haftowanie i moje
obrazki leza nieruszane juz od dluzszego czasu. Za to syndrom
chomikowania dziala bez zarzutu ;-)))

Arleta

1. Data: 2002-07-04 08:52:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jul 2002 10:02:12 +0200, "maja" <m...@m...com.pl>
wrote:

> [...]
>miotam sie jak "nie powiem co" w przereblu :-)))))
>mam isc do psychiatry czy co ???? :-)))))))

zaoszczedz na psycjiatrze, wydaj te forse na welne i muline ;)))
rob wszystko na raz, jak Cie nastroj "chyci". Nie ma w tym nic
zdoznego...po porstu urosnie Cie sterta UFO (unFinished Object)
;))) KAZDA z nas to chyba ma....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-04 09:06:44

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:-)
> miotam sie jak "nie powiem co" w przereblu :-)))))
> mam isc do psychiatry czy co ???? :-)))))))

U mnie jest tak samo, pozaczynane robótki a na dodatek co rusz to zobaczę
coś fajnego i dalej zaczynam. Ale pocieszające jest to, że udaje mi się też
kończyć swoje prace, tyle że trwa to dosyć długo.
Ale żeby zaraz do psychiatry? To ja też muszę?

1. Data: 2002-07-04 09:43:06

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się,że w tym jestesmy jednomyslne.

Zajęty Bobasem, Agatek

1. Data: 2002-07-04 11:14:40

Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04 lip 2002, w news:ag1168$859$1@news2.tpi.pl "slonko"
<s...@w...pl> pisze tak:

> [...]
> prezent slubny. I jak tu sie wyrobic? ;)
> A poza tym w kolejce priorytetowej stoja juz co najmniej 4 obrazki i z

O, jestem normalna :-) Ja mam na razie zaczęte tylko dwie serwetki
szydełkowe (w tym jedna na zamówienie siostrzane), dwa ustrojstwa
frywolitkowe (znowu - jedno na podarunek, ale wychodzi mi tak, że się z tym
waham) i obrazek krzyżykowy. A nie, przepraszam, jeszcze kończę torebkę
szydełkową. W planach jakiś szydełkowy ciuch (na to mam już nici, hehe)
i na pewno serwetka koniakowska z najnowszego "Kramu".

A mamusia przyznała mi się niedawno, że ma gdzieś serwetkę zaczętą przed
ślubem jeszcze.

> Pozdr.
> Magda takze potrzebujaca wsparcia

Pozdrowienia - Ewa trochę pocieszona Waszymi postami :-)

1. Data: 2002-07-04 12:52:55

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję wsadzić ręce do kieszonek, problem zniknie sam. Można też pozbawić
się podstawowych narzędzi pracy (sztuk dwie), wsadzając je we(lub pod) wrzątek.
Ja tak ostatnio zrobiłam. Na pewien czas (max. 1 dzień) odechciewa się
wykonywania wszelkich ręcznych zadań domowych (w tym robótek). Co prawda ta
ostatnia propozycja jest dość bolesna, ale jeśli któraś z Was wielce
zdesperowana....:):)
Pozdrowienia
Milena (żona popa = poparz(ż)ona)

1. Data: 2002-07-04 14:11:30

Od: "stynka_pracuje" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
:-)
> miotam sie jak "nie powiem co" w przereblu :-)))))
> mam isc do psychiatry czy co ???? :-)))))))

No to ja jestem kobieta porzadna. Poki jednego nie skoncze za drugie sie nie
zabieram (staram sie nie zabierac, na razie z dobrym skutkiem, ale zaczynam
sie lamac...)

stynka

Smerf - wzor krzyzykow
wykroje ubran