W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.

1. Data: 2017-07-13 19:49:07

Temat: W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

13 lipca 2017 r.

Właśnie otrzymałem postanowienie wrocławskiego Sądu Okręgowego
nakazujące mi zamknąć gębę w sprawie ujawnienia przeze mnie przemocy
w mojej rodzinie. Przemocy, której dopuszczała się w stosunku do mnie
Teresa Mierzwiak. Nie mogąc sobie poradzić ze mną samej wprzęgnęła w
cały proceder nasze dzieci, przede wszystkim naszą córkę Kasię, która
uległa naporowi matki i obecnie wystąpiła przeciwko mnie z powództwem o
rzekome naruszenie przez mnie jej dóbr osobistych. A wrocławski Sąd
Okręgowy nakazał mi nie tylko wycofać publikacje mające rzekomo naruszać
dobra osobiste powódki ale również zapłacić jej 30000 PLN tytułem
zabezpieczenia jej urojonych roszczeń.

Moje publikacje stanowią studium przypadku jednej rodziny, w której
mężczyzna nie poddał się dyktatowi kobiety i domagał się partnerstwa
zamiast utrzymywania fikcji szczęśliwej rodziny, fikcji z dominującą
kobietą. To jest studium chorej rodziny, jakich wiele jest w Polsce i w
świecie, a ja wskazuję mechanizm prowadzący do tej choroby oraz pokazuje
lekarstwo, które tę chorobę może wyeliminować.
Poniżej:

1. wezwanie do zaniechania naruszania dóbr osobistych z dn. 13 marca
2017 r. http://leotar.net/document/2017/kasia/20170313_Wezwa
nie.pdf

2. pełnomocnictwo powódki z dn. 14 lutego 2017 r.
http://leotar.net/document/2017/kasia/20170214_Pelno
mocnictwo.pdf

3. pozew o zaniechanie naruszania dóbr osobistych z dn. 28 czerwca 2017
r. http://leotar.net/document/2017/kasia/20170628_Pozew
.pdf

4. postanowienie sądu z dn.7 lipca 2017 r.
http://leotar.net/document/2017/kasia/20170707_Posta
nowienie.pdf

5. doręczenie sądowe z dn. 10 lipca 2017 r.
http://leotar.net/document/2017/kasia/20170713_Dorec
zenie.pdf

Nie tylko, że mam być ukarany ale mam jeszcze milczeć i nie bronić się.
A wała!

Władek Tarnawski
LeoTar Gnostyk