W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)

1. Data: 2020-05-09 09:07:21

Temat: W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://cyfrowa.rp.pl/telekomunikacja/47118-pierwsza
-komercyjna-siec-5g-w-polsce-ruszy-w-poniedzialek?ut
m_source=rp&utm_medium=teaser_redirect

Pierwsza komercyjna sieć 5G w Polsce ruszy w poniedziałek
URSZULA ZIELIŃSKA - 8 MAJA 2020
Bloomberg

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus zapowiedział dziś, że po weekendzie
zaoferuje usługi w technologii 5G. To będzie pierwsza i jedyna komercyjna sieć 5G w
Polsce - zapewnia.

Blisko 900 tys. osób w siedmiu miastach będzie od poniedziałku 11 maja w zasięgu
sieci 5G Plusa - informuje operator należący do Grupy Polsat. Sieć 5G Polkomtela
działać będzie na posiadanej już przez firmę częstotliwości 2,6 GHz. Wykorzysta pasmo
o szerokości 50 MHz i technologię TDD.

W poniedziałek ruszyć ma 100 nadajników dostarczonych przez Ericssona w takich
miastach jak: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin i Wrocław. Z 5G
płynącego z tych masztów będą mogli korzystać w pierwszych miesiącach wszyscy
abonenci Plusa i Cyfrowego Polsatu w tych miastach, ale posiadający odpowiednie
urządzenia - podano. ,,Oferta taryf 5G zostanie przedstawiona w najbliższym czasie" -
zapowiada telekom.

W drugim etapie ruszy 600 nadajników 5G, a ich zasięg obejmie całą Warszawę i
okolice. Te stacje mają być gotowe do końca roku i docierać z sygnałem do kolejnych 2
mln osób.

Telekom zapewnia, że ma już w ofercie odpowiednie smartfony i routery, które obsłużą
technologię 5G w paśmie 2,6 GHz, a kolejne modele będzie wprowadzać w maju i czerwcu.

Wśród zalet swojego 5G Plus wymienia wyższą szybkość (do 600 Mb/s), lepszą stabilność
połączenia, mniejsze opóźnienia w transmisji danych oraz dużo większa pojemność
sieci.

Niedawno na naszych łamach Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu zapowiedział,
że grupa wystartuje w aukcji częstotliwości 3,6 GHz, czyli pierwszej w kraju aukcji
pasma dla sieci 5G.

Z dzisiejszego komunikatu Plusa wynika, że operator chciałby połączyć pasmo 2,6 GHz i
3,6 GHz. - Częstotliwość 3,4-3,8 GHz będzie miała szersze pasmo 80 MHz i dlatego może
osiągnąć wyższe szybkości, ale ma gorsze właściwości propagacyjne. A najważniejsze
jest to, że nasze pierwsze 5G w Polsce na 2,6 GHz MHz TDD z szybkością do 600 Mb/s
jest dostępne dla naszych klientów tu i teraz - mówi cytowany w komunikacie Jacek
Felczykowski, członek zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela.

Sieć 5G w Plusie będzie rozwijana w przyszłości na wszelkich możliwych
częstotliwościach przeznaczonych dla tej technologii.

Uruchomienie sieci 5G w paśmie 2100 MHz zapowiadali wcześniej Play oraz T-Mobile
Polska.

CZYTAJ TAKŻE: Seria ataków na maszty 5G w Holandii. Wcześniej była Wielka Brytania
CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus uderzył w smartfony 5G. Wielkie opóźnienia
CZYTAJ TAKŻE: Aukcja 5G będzie unieważniona. Nie wiadomo, kiedy powtórka

2. Data: 2020-05-09 20:00:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-09 09:07, m...@g...com wrote:

> [...]
> CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus uderzył w smartfony 5G. Wielkie opóźnienia
> CZYTAJ TAKŻE: Aukcja 5G będzie unieważniona. Nie wiadomo, kiedy powtórka

Te trzy, czy cztery gigaherce to pikus... Problem siem zacznie, jak
wejdom na 60 [GHz]!

//nastepny wycieczkowiec z antennami 60 [GHz] wywozi klientow do zement
fabrik...

https://youtu.be/kFSEwxwVWfI?t=445

3. Data: 2020-05-11 14:50:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Te trzy, czy cztery gigaherce to pikus... Problem siem zacznie, jak
wejdom na 60 [GHz]!
---
No to nie jest tak do KOnca.
60Ghz to tlen. 2.4 Ghz to wzbudzanie czasteczek wody.
Ile jeszcze jest innych pikow dla innych pierwiastKow i zwiazKOw?
Duzo!

4. Data: 2020-05-12 01:02:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-11 14:50, m...@g...com wrote:
> [...]
> 60Ghz to tlen. 2.4 Ghz to wzbudzanie czasteczek wody.
> Ile jeszcze jest innych pikow dla innych pierwiastKow i zwiazKOw?

2.4 [GHz], to nie jest 5G... za mala przepustowosc, za waskie kanaly i z
tego pasma generalnie rezygnuje siem...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdzenie_o_pr%C3%B3
bkowaniu

//do 5G potrzebne som kanaly o szerokosci co najmiej 200 [MHz].

5. Data: 2020-05-12 09:02:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

2.4 [GHz], to nie jest 5G... za mala przepustowosc, za waskie kanaly i z
tego pasma generalnie rezygnuje siem...

---
2.4GHz POdalem jako przyklad pasma "obciazonego wadom natury" tak samo jak 60GHz
I nic dziwnego ze sie z niego rezygnuje. Z 60Ghz tez trzeba zrezygnowac tak jak
i z wielu innych ktorych obciazenia naturalne znajom na razie tylKO specjalisci.
Wg mnie gdyby ta wiedza byla POwszechnie dostepna to niewiele albo nic by zostalo
z tych pasm dla 5G...i nastepnych generacji G[wienkaEM] ;)

6. Data: 2020-05-12 23:07:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-12 09:02, m...@g...com wrote:
> [...]
> Wg mnie gdyby ta wiedza byla POwszechnie dostepna to niewiele albo nic by zostalo
> z tych pasm dla 5G...i nastepnych generacji G[wienkaEM] ;)

Wiem, wiem... nie podejrzewam ciem o takom niewiedze...

Generalnie rozchodzi siem o pasma komercyjne, o moc emisji, oraz o to
kto porzadku pilnuje...?

https://archiwum.uke.gov.pl/sprawdz-zajetosc-widma-1
006#

7. Data: 2020-05-12 23:29:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-12 23:07, Izaura wrote:

> Wiem, wiem... nie podejrzewam ciem o takom niewiedze...
>
> Generalnie rozchodzi siem o pasma komercyjne, o moc emisji, oraz o to
> [...]

//ale i bez tego tarcia som jak ch*j i naciski ze wszystkich stron
wszechswiata...
https://www.gsmmaniak.pl/1140099/5g-w-polsce-sie-opo
zni-pis-odwola-szefa-uke-i-anuluje-aukcje-pasm/

8. Data: 2020-05-12 23:46:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Rzund ma KOlejnom okazjem cwiczyc rezystancjem ;)
Im bardziej POcwiczy/przecwiczy tym lepiej dla nas ;P

https://www.gsmmaniak.pl/1068838/100-krotnie-wyzsze-
normy-promieniowania-5g-polska-zdrowie-przekroczenie
/

9. Data: 2020-05-12 23:48:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem... nie podejrzewam ciem o takom niewiedze...
---
POdejrzewaj o wienkszom ;P
POduczam siem na bierzonco, nie mozna byc specem we wszystkim na wejsciu.
Ale na wyjsciu juz tak ;)

10. Data: 2020-05-12 23:55:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-12 23:46, m...@g...com wrote:
> [...]
>
> https://www.gsmmaniak.pl/1068838/100-krotnie-wyzsze-
normy-promieniowania-5g-polska-zdrowie-przekroczenie

//promieniowanie takie, ze siem aluminiowe czapeczki na gowie
zapalajom... siem...

Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]
Praktyki Religijne wzmacniajom psychicznie i zmniejszajom ryzyko zgonu z rozpaczy
Chemtrains
Sprawdz czy nie kwalifikujesz siem do chodzenia bez MASECZKI! ;)
W domu tez jest dobrze