W ramach marnowania...

11. Data: 2014-05-24 01:03:09

Temat: Re: W ramach marnowania...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-23 15:11, Justyna Vicky S. pisze:

> A ja trudkawki wolę same lub w koktajlu - właśnie zrobiłam i się
> delektuję pysznym koktajlem :)

Toć zaznaczyłam w tytule, że marnację uprawiam :)

12. Data: 2014-05-31 00:03:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-23 15:11, Justyna Vicky S. pisze:

> A ja trudkawki wolę same lub w koktajlu - właśnie zrobiłam i się
> delektuję pysznym koktajlem :)

U mnie dzisiaj wersja z jogurtem, cukrem waniliowym i pistacjową
posypką. Całkiem zjadliwe.
Szparagi zresztą też owymi pistacjami posypałam. Sezon z opóźnieniem,
ale w końcu rozpoczęty :)

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

13. Data: 2014-05-31 01:00:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2014 00:03:15 +0200, Aicha napisał(a):

> U mnie dzisiaj wersja z jogurtem, cukrem waniliowym i pistacjową
> posypką. Całkiem zjadliwe.

I warto było tylko po to, żeby napisać "całkiem zjadliwe"? Iiii....
--
XL truskawki wprost do dzioba, się odchudzam truskawkami :-D

14. Data: 2014-05-31 01:08:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-31 01:00, Ikselka pisze:

> I warto było tylko po to, żeby napisać "całkiem zjadliwe"? Iiii....

Iiiihaaaa :D
Pistacje powinny być jednak niesolone, chyba ze ktoś lubi na
słodko-słono. Wtedy byłyby zjadliwe do rozpuku :)

15. Data: 2014-05-31 01:19:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2014 01:08:03 +0200, Aicha napisał(a):

> Iiiihaaaa :D
> Pistacje powinny być jednak niesolone,

...ale chociaż przyprażone?

> chyba ze ktoś lubi na
> słodko-słono.

Ja lubię - vide borówki (robię słodkie jak dżem) do mięsa. Niektórym się w
głowie nie mieści taka kompozycja smaków, bo w domu nienauczeni, to się
szokują, ale konsekwentnie przyzwyczajam 3333-)

> Wtedy byłyby zjadliwe do rozpuku :)

Jak śledź z konfiturą ;-PPP

16. Data: 2014-05-31 12:15:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-31 01:19, Ikselka pisze:

> ...ale chociaż przyprażone?

Zobaczymy. Będę testować na babskim niedzielnym obiedzie. Trzy baby, z
których po dwie mówią jednocześnie to samo albo śmieją się w tym samym
momencie. Ach, ta potęga genów :D

> Ja lubię - vide borówki (robię słodkie jak dżem) do mięsa. Niektórym się w
> głowie nie mieści taka kompozycja smaków, bo w domu nienauczeni, to się
> szokują, ale konsekwentnie przyzwyczajam 3333-)

Bardzo dobrze. Ja już moja rodzinę do kurczaka w pomarańczach, wiórkach
kokosowych i cebuli przekonałam. Gdybym mogła, do sernika też dodałabym
cebuli :D

> Jak śledź z konfiturą ;-PPP

E tam, to jeszcze nic. Śledź z czekoladą to jest potęga.

17. Data: 2014-05-31 21:54:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2014 12:15:31 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> cebuli :D

> E tam, to jeszcze nic. Śledź z czekoladą to jest potęga.

Ale fasolki szparagowej z budyniem waniliowym nie jadłaś ?

18. Data: 2014-05-31 22:30:08

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2014 00:03, Aicha pisze:

> U mnie dzisiaj wersja z jogurtem, cukrem waniliowym i pistacjową
> posypką. Całkiem zjadliwe.

A ja dziś Najdżejlowy ""Bałagan w Eton" czyli bita śmietana, bezy i
własnościowe truskawki - było jak zwykle pyyyycha :D

--
Pozdrówki
Anai

płyta solna