W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.

1. Data: 2016-11-27 02:49:34

Temat: W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotrowicz z PiS był tam prokuratorem. Teraz tacy ludzie triumfują

http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19249940,stepien-w-
stanie-wojennym-siedzialem-na-dolku-w-krosnie-piotro
wicz.html

2. Data: 2016-11-27 21:30:03

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.11.2016 um 02:49 schrieb Lord Gender:
> Piotrowicz z PiS był tam prokuratorem. Teraz tacy ludzie triumfują
>
> http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19249940,stepien-w-
stanie-wojennym-siedzialem-na-dolku-w-krosnie-piotro
wicz.html

Pan Stepien choc byl w pace jest teraz po zlej stronie, wiec jest zly.
Moze ma zle geny, moze zlych rodzicow, moze zle otoczenie go
zdeprawowalo? ;-) A Piotrowicz byl w PRL prokuratorem, ale teraz jest po
dobrej stronie. Moze wtedy nie wierzyl w to co robil, moze sie nawrocil? ;-)

Nieboszczyk Hermann Goering rzekl do kogos, kto mu wytknal, ze jego
znajomy jest Zydem, ze o tym, kto jest Zydem, decyduje on.
Podobnie Truman albo Roosevelt na uwage, ze popierany przez niego
zagraniczny dyktator jest sk*synem odpowiedzial, ze wie, ale to jego
sk*syn. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2016-11-30 13:45:08

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik silvio balconetti napisał:

> [...]
> Podobnie Truman albo Roosevelt na uwage, ze popierany przez niego
> zagraniczny dyktator jest sk*synem odpowiedzial, ze wie, ale to jego

Skoro USA mogły mieć swoich skurwysynów,dlaczego inni nie mogą.

Nie da się dokopać Piotrowiczowi bez dokopania Rzeplińskiemu:)

https://wzzw.wordpress.com/2013/10/16/lista-wspolpra
cownikow-sb-w-platformie-obywatelskiej-%E2%98%9A%E2%
97%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/

Panie, dzisiaj wszyscy są antysystemowi.
https://pbs.twimg.com/media/B3fD0dDCEAA0Rlx.jpg

4. Data: 2016-11-30 13:49:26

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Piotrowicz z PiS był tam prokuratorem. Teraz tacy ludzie triumfują

Srutu tutu pęczek drutu:)
Rostowski przeprasza za ,,starą komuszkę": jest mi bardzo przykro
http://www.tvp.info/15730763/rostowski-przeprasza-za
-stara-komuszke-jest-mi-bardzo-przykro

Patrzę p.Hubner, tak, to Peło:)
W 2009 została kandydatką Platformy Obywatelskiej

Panie, oni wszyscy antysystemowi byli. Teraz wzorowi demokraci.
Globie już możesz zacząć się pultać.

5. Data: 2016-11-30 17:31:03

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-30 o 13:45, f...@g...com pisze:

> Nie da się dokopać Piotrowiczowi bez dokopania Rzeplińskiemu:)

A możesz wytłumaczyć jaki jest cel takiego argumentowania? To ma być
jakieś usprawiedliwienie dla PISu, że bierze w swoje szeregi
funkcjonariuszy?
Przecież miało być lepiej.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2016-12-03 12:11:58

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie o to idzie że Piotrowicz się nie zmienił, to prokurator stanu wojennego i
jego zachowania do trybunału to powrót komuszej monowładzy, Kaczyński przyraca PRL
więc zatrudnia najbardziej ochydne postacie do tego przywrcania. Bo ja rozumiem że
ktoś był i się pomylił, ale nie Piotrowicz....

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Posel-PO-z-la
ptopem-na-mownicy-sejmowej-nazwisko-Piotrowicz-na-st
ronie-o-stanie-wojennym,wid,18616535,wiadomosc.html?
ticaid=118325

7. Data: 2016-12-03 14:07:20

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ptopem-na-mownicy-sejmowej-nazwisko-Piotrowicz-na-st
ronie-o-stanie-wojennym,wid,18616535,wiadomosc.html?

Jak tego Pikula nie skazali, to dobrze swoja prace wykonał ten Piotrowicz czy źle?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Antoni_Pikul

8. Data: 2016-12-03 16:11:18

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
> [...]

ticaid=118325

Jak tego Pikula nie skazali, to dobrze swoja prace wykonał ten Piotrowicz czy źle?

Właśnie o tym mowa wróciła komuna dokładnie jak była i znowu z nadania partyjnego
zamykają ludzi, historia się powtarza. A nawet żal mi prokuratatora który wyszedł i
płakał, przepraszał że musiał.

9. Data: 2016-12-04 13:33:29

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> A nawet żal mi prokuratatora który wyszedł i płakał, przepraszał że musiał.

To może zlikwidować sądy i prokuraturę, albo zezwolić im na ściganie
co najwyżej babci z czosnkiem?

https://pbs.twimg.com/media/CysEVlBXUAAKSOY.jpg

10. Data: 2016-12-07 07:39:04

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:
> A nawet żal mi prokuratatora który wyszedł i płakał, przepraszał że musiał.

To może zlikwidować sądy i prokuraturę, albo zezwolić im na ściganie
co najwyżej babci z czosnkiem?

Jak narazie prokuratura pod Zero zwalnia bandziorów a niewinnych aresztują, właśnie
na tym polegał wasz ustrój;

https://m.youtube.com/watch?v=v4B9JmmYLZ8

Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.