WC kompakt - za wysoki odpływ

następny post »
From: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: WC kompakt - za wysoki odpływ
Date: Wed, 16 Apr 2008 14:35:11 +0200

Witam

Proszę o poradę w pewnej sprawie.

Otóż posiadam WC kompakt Ceranit President P 010
z odpływem poziomym.
Niestety efekt spłukiwania jest marny.

Wydaje mi się, że powodem tego jest to, że rura odpływowa
w ścianie jest ok 1,5-2 cm za wysoko. I przez to jest zawyżony
poziom wody w sedesie.

Piałem dzisiaj do producenta czy ma w swojej ofercie jakieś
twarde podkładki pod kompakt, ale nie mam jeszcze odpowiedzi.

Myślałem o jakiś ceramicznych lub innych w kolorze białym
o dobrej estetyce.
Chodzi mi o podniesienie całości o ok. 1,5-2 cm.

A może spotkał sie ktoś z podobnym problem i ma inne rozwiązanie?

Dziękuję z góry za odpowiedź.

Ryba