WC kompakt - za wysoki odpływ

1. Data: 2008-04-16 12:35:11

Temat: WC kompakt - za wysoki odpływ
Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o poradę w pewnej sprawie.

Otóż posiadam WC kompakt Ceranit President P 010
z odpływem poziomym.
Niestety efekt spłukiwania jest marny.

Wydaje mi się, że powodem tego jest to, że rura odpływowa
w ścianie jest ok 1,5-2 cm za wysoko. I przez to jest zawyżony
poziom wody w sedesie.

Piałem dzisiaj do producenta czy ma w swojej ofercie jakieś
twarde podkładki pod kompakt, ale nie mam jeszcze odpowiedzi.

Myślałem o jakiś ceramicznych lub innych w kolorze białym
o dobrej estetyce.
Chodzi mi o podniesienie całości o ok. 1,5-2 cm.

A może spotkał sie ktoś z podobnym problem i ma inne rozwiązanie?

Dziękuję z góry za odpowiedź.

Ryba

2. Data: 2008-04-16 12:45:22

Temat: Re: WC kompakt - za wysoki odpływ
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 14:35:11 +0200, Ryba napisał(a):

> [...]
> Chodzi mi o podniesienie całości o ok. 1,5-2 cm.
>
> A może spotkał sie ktoś z podobnym problem i ma inne rozwiązanie?

Widziałam takie rozwiązanie u znajomych, że sedes był ustawiony na
postumencie wyłożonym płytkami, tymi samymi, co podłoga. Postument o
wysokości ok. 10 cm - aby nie spadało się zbyt nisko w razie czego ;-)
Wyglądało to, jakby był tronem, ale w sumie nieźle - taki element
architektoniczny, urozmaicenie jednolitego poziomu podłogi. Można nawet
większy fragment podłogi przy sedesie podnieść w stosunku do reszty.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

3. Data: 2008-04-16 15:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 14:45:22 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> architektoniczny, urozmaicenie jednolitego poziomu podłogi. Można nawet
> większy fragment podłogi przy sedesie podnieść w stosunku do reszty.

...oczywiście postument był na tyle duży, że nie sprawiał wrażenia schodka
i było na nim dość miejsca, aby bezpiecznie poruszać sie w rejonie...
zainteresowania :-)

4. Data: 2008-04-17 05:34:22

Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...oczywiście postument był na tyle duży, że nie sprawiał wrażenia schodka
> i było na nim dość miejsca, aby bezpiecznie poruszać sie w rejonie...
> zainteresowania :-)

Rozwiązanie dość pomysłowe.
Niestety u mnie juz wszystko jest wykończone, od kilku miesięcu już
mieszkamy
i nie wyobrażam sobie teraz kucia płytek na podłodze i robienia nowej
podłogi :)

Dzięki za odzew.

Ryba

5. Data: 2008-04-17 20:19:53

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 07:34:22 +0200, Ryba napisał(a):

> Rozwiązanie dość pomysłowe.
> Niestety u mnie juz wszystko jest wykończone, od kilku miesięcu już
> mieszkamy i nie wyobrażam sobie teraz kucia płytek na podłodze i robienia
> nowej podłogi :)

A kto mówi o kuciu? :) Przecież pod postumentem można pozostawić płytki...
Zresztą - jeśli nawet kuć, to przecież tylko pod postument. A skoro od kilku
miesięcy mieszkacie, to raczej nie będzie problemu ze zdobyciem identycznych
płytek.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

6. Data: 2008-04-17 20:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 20:19:53 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
> miesięcy mieszkacie, to raczej nie będzie problemu ze zdobyciem identycznych

Dokładnie to pomyślałam, ale trudno kogoś na siłę przekonać, a muszę
powiedzieć, że podkladka pod sam sedes nie jest wg mnie najlepszym
rozwiązaniem, zwłaszcza dla osób o niskim wzroście lub dzieci.

--
[...]

bateria termostatyczna .... samoczynne obniżanie temperatury
prysznic czy wanna oto jest pytanie
Zmywarka z wyparzaniem?
temperatura w lodowce
200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers