WDŻ /pdż ,kto i jak

1. Data: 2011-03-07 08:01:14

Temat: WDŻ /pdż ,kto i jak
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto w szkołach waszych dzieci uczy "wychowania do życia w rodzinie" ?
i czy wybór nauczyciela to wolna amerykanka czy musi spełnic jakies wymogi ?
p.

2. Data: 2011-03-07 12:13:12

Temat: Re: WDŻ /pdż ,kto i jak
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Kto w szkołach waszych dzieci uczy "wychowania do życia w rodzinie" ?
> i czy wybór nauczyciela to wolna amerykanka czy musi spełnic jakies wymogi
> ?

U nas panie od przyrody/biologii. Nie wiem czy spełniają cokolwiek, nie
pytałam ;-)

Agnieszka

3. Data: 2011-03-07 17:00:37

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto w szkołach waszych dzieci uczy "wychowania do życia w rodzinie" ?
> i czy wybór nauczyciela to wolna amerykanka czy musi spełnic jakies wymogi
> ?

Powinien miec studia podyplomowe z tego przedmiotu.

D.

Oszustwa w majestacie prawa
Bal na koniec gimnazjum ?
Jaki prezent 1,2 tys. zl ?
weekend z 12-latkiem, w promieniu 120 km od Opola
Orzeczenie