Wada krótkowzroczności - wykazanie kłamstwa na jej temat

11. Data: 2017-08-28 19:06:22

Temat: Re: Wada krótkowzroczności - wykazanie kłamstwa na jej temat
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-28 o 16:27, Wiesiaczek pisze:
> [...]
/1/16/Soczewka1.svg/522px-Soczewka1.svg.png

> Z tego rysunku nic nie wynika.
> Po co go zalinkowałeś?

Aby było oczywiste gdzie jest ognisko. Zgadasz się z tym co na rys?

Teraz następny rys.
Ja uważam, że ognisko jest w punkcie F, Ty, że w punkcie A' i B'.
http://henkuch.w.interiowo.pl/optyka/s5.jpg

Robert

12. Data: 2017-08-28 19:10:13

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2017 o 19:06, Robert Wańkowski pisze:

> [...]
>
> Teraz następny rys.
> Ja uważam, że ognisko jest w punkcie F, Ty, że w punkcie A' i B'.

Nie wmawiaj mi tego, czego nie powiedziałem.
Wklejasz jakieś bzdurne obrazki i dyskutujesz, sam nie wiedząc o czym.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

13. Data: 2017-08-28 19:17:52

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-28 o 19:10, Wiesiaczek pisze:
> Nie wmawiaj mi tego, czego nie powiedziałem.
Przepraszam, pomyliłem Ciebie z wątkotwórcą. :-(

Robert

higiena w gabinecie lekarskim
Ile maksymalnie krwi może pobrać pielęgniarka na 1 badanie?
mózg
slang lekarski
Dlaczego wirusy nie są uważane za żywe istoty?