Waga łazienkowa - jaką polecacie?

1. Data: 2012-06-11 11:28:28

Temat: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową
szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak
najbardziej
zbliżone do rzeczywistości.

Mam Zelmera z plastikową obudową która zaczęła tu i ówdzie pękać
poza tym trochę mniej ciekawie wygląda od wagi z przezroczystym
szklanym
"blatem".

Czy sprawdzaliście/porównywaliście pomiary waszych wag z innymi?
Miałem okazję ważyć się na Zelmer, Korona i jeszce jakaś inna marka
- każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość
wyników
między wagami wynosiła około 7kg.

Z góry dzięki.

Artur Dębski
--
http://blogit.one.pl

2. Data: 2012-06-11 11:43:58

Temat: Re: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-11 13:28, Artur Dębski pisze:

> [...]
> - każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
> wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość

Mam wagę Tefal, od dobrych kilku lat jest niezawodna, pomiary wiarygodne
i sprawdzane z lekarską, bateria starcza na rok i więcej, podobna do tej:

http://www.tefal.pl/All+Products/Personal+Care/Perso
nal+scales/Products/Evolis+szklana+PP5000B1/Evolis+s
zklana+PP5000B1.htm
Teraz na pewno już są wagi z wieloma funkcjami, zmierzą Ci tkankę
tłuszczową, % wody itp, moja starsza jest prosta, pokazuje tylko
wagę=masę ciała.
--
B.

3. Data: 2012-06-11 21:39:31

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Wystarczy każda waga, byle była produkowana przez japońską firmę Tanita.
Mam dwie, łazienkową z pojedynczym czujnikiem i wakacyjną podróżną (format B5) z
czterema czujnikami, różni je czas produkcji - osiem lat i wynik pomiaru -
maksymalnie 300 gramów (przy obciążeniu 90 kilogramów).
Obie potrafią zważyć dokładnie kilo cukru.

Pozdrowienia, Tadeusz

4. Data: 2012-06-12 10:23:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
wiadomości news:4fd66593$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> pomiaru - maksymalnie 300 gramów (przy obciążeniu 90 kilogramów).
> Obie potrafią zważyć dokładnie kilo cukru.

Ile kosztuja?

5. Data: 2012-06-12 13:15:58

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kosztuja?

Na Allegro: mała 99.- PLN, duża 89.- PLN
Najtańsza przesyłka 8.90 PLN

Nie mam żadnych powiązań ze sprzedawcą...
Pozdrowienia, Tadeusz

6. Data: 2012-06-12 15:08:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Dębski wrote:
> [...]
> szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
> i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak

ja kupiłem w Chibo taką co mierzy tkankę tłuszczową i kostną...

w sumie to sie nawet zepsuła ale w tydzień przyjechą kurierem nowa prosto z
Niemcowa...

7. Data: 2012-06-18 13:20:26

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-12 17:08, Marek Dyjor pisze:
> ja kupiłem w Chibo taką co mierzy tkankę tłuszczową i kostną...
> w sumie to sie nawet zepsuła ale w tydzień przyjechą kurierem nowa
> prosto z Niemcowa...

Po co Wam waga łazienkowa? ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

8. Data: 2012-06-18 14:42:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

quent wrote:

> Po co Wam waga łazienkowa? ;-)

po co ci ubranie...

9. Data: 2012-06-19 07:45:04

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-18 16:42, Marek Dyjor pisze:
> po co ci ubranie...

Jeśli chciałeś zadać pytanie to zacznij wielką literą i zakończ znakiem
zapytania.
Pytałem po co waga łazienkowa bo IMO to jeden z tych gadżetów, które
kupuje się... bo są w sprzedaży! ;-)
Pomijam oczywiście kwestie związane z pilnowaniem wagi ciała z różnych
konkretnych powodów - sport, choroba, zawód... itp - o to nie pytam
oczywiście.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

10. Data: 2012-06-19 09:34:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pomijam oczywiście kwestie związane z pilnowaniem wagi ciała z różnych
> konkretnych powodów - sport, choroba, zawód... itp - o to nie pytam

Zgoda- uważam podobnie. Jednak- jeśli ktoś pyta, jaką najlepiej kupić- to
IMO bez sensu jest odpowiadać: "apococito?". Więcej- IMO to
trochę...niegrzecznie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Czy można obniżyć opłaty za prąd?
Porno XXX Mark.W.Decker Jism Sucking Bitches
zużycie prądu przez konkretne urządzenie
serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
A&F Biniki Polo Bikini Armani Bikini Baby Phat Bikini Lacoste Bikini Burberry Bikini CA Christian Audigier Bikini Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Gucci Bikini www.BuyGoodGoods.com