Waga lazienkowa z Alledrogo - warto? Link

11. Data: 2008-05-06 17:25:07

Temat: Re: Waga lazienkowa z Alledrogo - warto? Link
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1i4dthg6twmp1$.1jw571sykk932.dlg@40tude.net...

> Możesz łopatologicznie?

Nie wiesz gdzie są krzyże? Inaczej mówią lędźwie...

12. Data: 2008-05-06 18:57:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 19:25:07 +0200, Panslavista napisał(a):

> Nie wiesz gdzie są krzyże? Inaczej mówią lędźwie...

Myślałam, że chodziło o coś w stylu "Jan od Krzyża" ;-P
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

13. Data: 2008-05-06 20:13:14

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 6, 2:13 pm, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> E, takich to chyba nie ma...

Te po 20 parę zeta tak właśnie mają.

> Wszystkie które widziałem wymagają stawania
> boso na elektrodach :)

A czy masz nogi suche czy mokre to poziom tłuszczu inny, ciekawe
prawda?
Również stan zmęczenia może dać inny wynik niż gdy ten sam człowiek
jest wypoczęty.

Są też takie które różne dane łączą i dają dosyć poprawny wynik ale
nie kosztują ani 20 ani 50 zł.

--
ZZ@private

14. Data: 2008-05-06 21:04:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 13:13:14 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

> A czy masz nogi suche czy mokre to poziom tłuszczu inny, ciekawe
> prawda?

Statystycznie biorąc - powinno tak być, bo woda na nogach zalicza się do
substancji "nietłuszczowych", więc niby kiedy jesteśmy mokrzy (czyli mamy w
sobie czy na sobie więcej wody, a ilość tłuszczu bez zmian), to w ogólnym
rachunku poziom tłuszczu (czyli stosunek tłuszczu do wody) powinien wyjść
mniejszy ;-DDD

A jak to jest we wskazaniach Pana wagi?

Ciekawe, czy stan stłuszczenia lub rozwodnienia (czyli zlasowania) mózgu
(to nie do Pana, tylko ogólne rozważanie) też się wlicza w ostateczny wynik
na takiej "inteligentnej" wadze :-DDD

15. Data: 2008-05-07 06:43:15

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałam, że chodziło o coś w stylu "Jan od Krzyża" ;-P

Wiem, ale lubię grać (wirtualnie) na drumli.

16. Data: 2008-05-07 07:12:35

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 6, 11:04 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Statystycznie biorąc - powinno tak być, bo woda na nogach zalicza się do
> A jak to jest we wskazaniach Pana wagi?

Aktualnie nie wiem, dziecko popsuło (przez przypadek waga łazienkowa
wypadła do wanny pełnej wody) w czasie imprezy.

> Ciekawe, czy stan stłuszczenia lub rozwodnienia (czyli zlasowania) mózgu
> (to nie do Pana, tylko ogólne rozważanie) też się wlicza w ostateczny wynik
> na takiej "inteligentnej" wadze :-DDD

Trudno powiedzieć. Wynik "elektrody" opiera się o fakt że zmienia się
oporność elektryczna ciała.
Zlasowanie mózgu zasadniczo oporność zwiększa, ale rozwodnienie
zmniejsza więc może się okazać że bilans wychodzi na zero.:-)

--
ZZ@private

17. Data: 2008-05-07 13:03:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 May 2008 08:43:15 +0200, Panslavista napisał(a):

> Wiem, ale lubię grać (wirtualnie) na drumli.

ja umiem tylko na skrzypcach, więc nie łapię drumli.

18. Data: 2008-05-07 13:28:46

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja umiem tylko na skrzypcach, więc nie łapię drumli.

Ciagniesz smyka, zamiast subtelnie pobrzękiwać języczkiem? ;-P))))

19. Data: 2008-05-07 13:52:27

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

A musi być taka? Czy nie lepiej kupić uniwersalną, choć może droższą, na
której można się samemu zważyć, albo i pół, a nawet całą świnkę, ćwiartkę
krowy, kapustkę lub ogóreczki do kiszenia za jednym zamachem, a nie na raty?
Czasem można się w ratach pomylić i niedosolić lub przesolić i przetwory
wyrzucić?
W końcu zawsze lepsze jest urządzenia, na którym można zrobic to
wszystko co się dzisiaj rzuciło w oczy, ale po co kupować drugie, bo jutro
wyniknie inna potrzeba, np. zważyć sąsiadkę? ;-P)))

Na Allegro widzę różne wagi, ale jeżeli nie ważymy w częściach grama, lub w
tonach, to domowe wagi można kupić dwie:
Kuchenną -
http://www.allegro.pl/item353889363_waga_25kg_2g_now
a_gwarancja_30_lat_wagi_od_sideon.html
Ogólnoużytkową, w tym i łazienkową -
http://www.allegro.pl/item354511143_waga_200kg_nowa_
gwarancja_20_lat_wagi_od_sideon.html

Oczywiście, może ktoś potrzebowac dokładniejszej, albo legalizowanej, albo o
innych zakresach lub przeznaczeniu - może szukać odpowiedniej i droższej lub
tańszej, ewentualnie o odpowiednim "dizajnie".
Jednak wskazane przeze mnie wagi (nie sprzedawca) zabezpieczają w 99%
zapotrzebowanie w większości przypadków ważenia czegokolwiek w domu,
zupełnie i na wyrost. Dzięki czemu za stosunkowo niewielkie pieniądze możemy
mieć spokój przez długie lata kierując się dwoma kryteriami - ceną i
praktycznością.

20. Data: 2008-05-07 19:05:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 May 2008 15:28:46 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ciagniesz smyka, zamiast subtelnie pobrzękiwać języczkiem? ;-P))))

Zdaje mi się, że jednak nie nadajemy w tym momencie na tej samej fali.
Przykro mi.

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

O zmywarkę pytań kilka
Zabudowa balkonu/loggi
Prosze o wybor i podpowiedz -jaki podgrzewacz wody ?
Jakie polecacie zelazko parowe ?jakiej
klej na oknach - czym zmyć