Wałęsa chce powtórki roku 1939?

31. Data: 2017-12-07 08:48:39

Temat: Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 14:22:11 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Bo nie rozumieją skąd się wzięła przemoc i jak się od niej uwolnić.
> Dopóki nie zrozumieją przyczyny dla której S(T)wórca rozpętał przemoc i
> terror dopóty nie będą w stanie jej wyeliminować

Stworca nic nie rozpetal, wiesioleczku:). sami sobie wszystko ludzie rozpetali,
calkiem jakby na jakims postronku chodzili, niewidzialnym. szatanskim moze?
albo wlasnym. na jedno, czy prawie jedno, wychodzi.
jakkolwiek by nie bylo, upraszam nie zrzucac winy na Boga,
bo jest On calkowicie niewinny.

jacek

32. Data: 2017-12-07 09:31:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 14:25:04 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> XL czasami wyłącza logikę i przestaje dedukować. :)

ikselkus po prostu niekiedy zapędza się za daleko w domniemaniach:)

Piłsudski u nieba bram
Cała aktywność człowieka
Co z Chironem?
Mądra kobieta