Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

91. Data: 2019-05-03 13:20:43

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 16:41, Ilona pisze:

> Pamiętasz taki mały, ale, jakże genialnie urządzony kraj, jak Islandia
> przed kryzysem 2009?
> Eksperci od polityki ekonomiczno-społecznej, mówili o nim
> 'społeczeństwo końca czasów'.
> Podobnie było w Nowej Zelandii, przed tym, jak tamtejszy rząd
> postanowił 'prywatyzować', prywatną gospodarke.

Nie pamiętam - jakoś niczym szczególnym Islandia nigdy nie imponowała i
nadal nie imponuje. Gdzie im tam do takiej Dani czy Szwecji.. Nowa
Zelandia to jeden z nielicznych krajów gdzie chciałbym zamieszkać, m.in
dlatego że kołtuństwo polityczne jest im całkowicie obce. Oni wolą
zagwarantować obywatelowi stały dochód zamiast np. wywalać kasę na
nikomu niepotrzebne żelastwo czyli tzw broń.

92. Data: 2019-05-03 13:23:48

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 22:13, Ilona pisze:

> [...]
> Pomimo prowadzonej przez państwo polityki integracyjnej i zwalczania
> antagonizmów narodowościowych, kolejni cesarze mieli problem z
> koniecznością ciągłego tłumieniem powstań narodoowściowych a to,
> wiazało się to z koniecznościa sprawnej relokacji wojsk. Dzieki temu
> powstalo wówczas mnóstwo linii kolejowych, które służa do dziś a
> wówczas silnie przyczyniły się do rozwoju gospodarczego tych regionów,
> do których doprowadzono kolej.
> Obecnie zdaje się wyłaniać tendencja odwrotna. Bez specjalnych analiz,
> widać  'golym okiem', że likwiduje się potencjał wytwórczy na tzw.

Wolność człowieka jest możliwa tylko w świecie gdzie nie ma granic.
Tamto cesarstwo to tylko potęgowanie zniewolenia a nie jakaś forma
wolności.

Gdzie to idzie zauważyć - w Unii? Ja widzę próby równania szans, gdzie i
czego nie "dotknie" Unia to zaraz zaczyna lśnić i błyszczeć, gdzie jej
jurysdykcja nie sięga to zaraz typowo polskie totalne kołtuństwo i
odlewnictwo dają znać o sobie. Mieszkam w centralnej Polsce, mamy XXI
wiek a tu  nie ma żadnego porządnego internetu, zasięgu TVP, droga taka
że pasażerowi w mim aucie wypadła szczęka, za te remonty drogi to
powinien ktoś odpowiedzieć przed sądem. Wyjeżdża facet półciężarówka z
żużlem i łopatą próbuje zasypywać dziury w jezdni. Tak wygląda nasza
rzeczywistość gdzie nie ma "dyktatów" Unii.

93. Data: 2019-05-03 14:22:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 maja 2019 00:59:19 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Ta, jednak ta wrażliwość* przychodzi z wiekiem.
>
> * - w większości wypadków, nie dotyczy młodzieży

Ale ale, hm... jaka konkretnie wrażliwość, bo odnoszę wrażenie, że wyrażasz się
trochę nieprecyzyjnie (-?o)

94. Data: 2019-05-03 23:08:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 13:18, Trybun wrote:
> [...]
sa-znow-szokuje-Udzielil-wywiadu-francuskiej-telewiz
ji.html

> Sztuczny, a co jest teraz?  I jeszcze raz proszę o jakąkolwiek
> deklarację związkowca Wałęsy dotyczącą walki z systemem obowiązującym w
> PRL.
>
> O to o Węgrzech i Polsce to w związku z czym?

Nigdy nie mówiłem, że on takie deklaracje składal.
Od samego początku miał kunktatorskie nastawienie.

https://youtu.be/WE9_k7zUeTg?t=232
Już wtedy zawiódł nadzieje wielu a po 13 XII, wszyscy zrozumieli, że nic
się nie zmieni, jeśli coś się nie zacznie zmieniać w ZSRR.

Pamiętam takie słowa: "Teraz mamy NSZZ Solidarność, mamy prawo do
strajku a inne prawa wywalczymy potem. Razem bierzemy odpowiedzialność,
to jest siła, to jest moc!"
//poszukać na yt?

95. Data: 2019-05-03 23:33:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 13:19, Trybun wrote:
> [...]
-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

> Tylko taki że zgoda buduje a niezgoda rujnuje.  Polska i Niemcy jako
> jedno państwo jak najbardziej mają sens. Jest tylko kilka warunków do
> spełnienia. M.in wykluczony scenariusz NRDowski czyli to RFN nas przejmuje.

W obecnej sytuacji wydaje się, że wariant enerdowski i tak był by o
wiele lepszy, niz to co się od lat dzieje.
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.elemen
t.desklight-28575281-39e9-43d4-9bdb-bb305089569f

//odrębnym zagadnieniem jest, czy Stasi było ekspozyturą BND, czy odwrotnie?

96. Data: 2019-05-03 23:38:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 13:20, Trybun wrote:

> Tak, w stosunku do naszych kandydatów. Wybierać tylko takich z własna
> wizją Polski i Europy a nie takich na zasadzie stanowiska -  "posadki za
> zasługi" dla politycznych emerytów, a to w większości indywidua które
> powinny stanąć przed trybunałem stanu a nie kandydować jako
> reprezentanci Polski i Polaków w Europie.

Zgadza się. Takie są skutki zakulisowych działań.
To od dawna nazywa się Targowica.

//w czasach sanacji urzędnikowi państwowemu za przekupstwo groziła nawet
kara śmierci.

97. Data: 2019-05-04 00:02:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 13:20, Trybun wrote:

> [...]
> zagwarantować obywatelowi stały dochód zamiast np. wywalać kasę na
> nikomu niepotrzebne żelastwo czyli tzw broń.

Może nie słyszałeś dlatego, że właśnie tam w zrównoważonej gospodarce, w
tej izolzcji, która zbliża ludzi, zaistniały warunki do tego o czym
mówisz: 'Wolność, Równość, Braterstwo'?

populacja: 320,000.
PKB: 13 miliardów $

https://www.cda.pl/video/54848831

//przepiękny film, warto obejrzeć, łza się w oku kręci jak ludzie
spokojnie żyli, do czasu dokąd nie przyjechali finansowi grandziaże.

98. Data: 2019-05-04 00:04:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-04 00:02, Ilona wrote:

> [...]
>
> //przepiękny film, warto obejrzeć, łza się w oku kręci jak ludzie
> spokojnie żyli, do czasu dokąd nie przyjechali finansowi grandziaże.

A Nowa Zelandia już nie jest taka, jaką pamiętasz.
Tam finansowi grandziaże przyjechali gdzieś w połowie lat 80-dziesiątych.

99. Data: 2019-05-04 00:09:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 13:23, Trybun wrote:

> [...]
> żużlem i łopatą próbuje zasypywać dziury w jezdni. Tak wygląda nasza
> rzeczywistość gdzie nie ma "dyktatów" Unii.

Ależ, tak właśnie wygladają dyrektywy unii, (w rzeczywistości).
Niszczenie infrastruktury, ( i potencjału gospodarczego), to tylko wstęp
do pełnej kolonizacji.
Forsa się kończy w Brukselli i najciekawsze nastąpi już wkrótce.
https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=500
//wystarczy posłuchać kilka minut

100. Data: 2019-05-04 00:11:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 14:22, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Ale ale, hm... jaka konkretnie wrażliwość, bo odnoszę wrażenie, że wyrażasz się
> trochę nieprecyzyjnie (-?o)

moim zdaniem wrażliwość na wszystko.
//ogólnie na bodzce :)

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"