Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

101. Data: 2019-05-05 09:43:38

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2019 o 23:08, Ilona pisze:

> Nigdy nie mówiłem, że on takie deklaracje składal.
> Od samego początku miał kunktatorskie nastawienie.
>
> https://youtu.be/WE9_k7zUeTg?t=232
> Już wtedy zawiódł nadzieje wielu a po 13 XII, wszyscy zrozumieli, że
> nic się nie zmieni, jeśli coś się nie zacznie zmieniać w ZSRR.
>
> Pamiętam takie słowa: "Teraz mamy NSZZ Solidarność, mamy prawo do
> strajku a inne prawa wywalczymy potem. Razem bierzemy
> odpowiedzialność, to jest siła, to jest moc!"
> //poszukać na yt?

No to jednak nie zdrajca.  "Zawiedzione nadzieje", no cóż pewno bardzo
mu przykro z tego powodu że był i jest postrzegany jako ktoś kim nigdy
nie był.

Ale po co, te słowa w niczym mu nie uchybiają, postępował jak rasowy
związkowiec, a to że niektórych zawiódł że nie postępował jak
wywrotowiec to już nie jego problem.

102. Data: 2019-05-05 09:44:39

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2019 o 23:33, Ilona pisze:

> W obecnej sytuacji wydaje się, że wariant enerdowski i tak był by o
> wiele lepszy, niz to co się od lat dzieje.
> http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.elemen
t.desklight-28575281-39e9-43d4-9bdb-bb305089569f

> //odrębnym zagadnieniem jest, czy Stasi było ekspozyturą BND, czy
> odwrotnie?
>
> --

Nie, nawet w samych Niemczech była NRD to tereny zaliczane do drugiej
kategorii państwa. Z obszarem Polski przypuszczalnie byłoby jeszcze gorzej.

Wywiady, tajne służby, co to właściwie obchodzi Kowalskiego czy
Schmidta? Nam wystarczy pełna miska (ew sprawiedliwa dystrybucja biedy),
poczucie bezpieczeństwa i brak wrażenia że jest się wykorzystywanym.. a
tajne "służby" niech sobie pozostają tajne.

103. Data: 2019-05-05 09:45:33

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2019 o 23:38, Ilona pisze:

> Zgadza się. Takie są skutki zakulisowych działań.
> To od dawna nazywa się Targowica.
>
> //w czasach sanacji urzędnikowi państwowemu za przekupstwo groziła
> nawet kara śmierci.

A niby mamy swobodę wyboru. Pytanie tylko o to dlaczego to wybierać
możemy tylko spośród cholery i dżumy.. Coś ewidentnie nie tak z tą
demokracją.

A dzisiaj nawet jawni zdrajcy są hołubieni. Oczywiście to nie znaczy że
kiedyś to było cacy, bo królowało to samo warcholstwo i kołtunizm co
dzisiaj.

104. Data: 2019-05-05 09:46:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2019 o 00:02, Ilona pisze:

> Może nie słyszałeś dlatego, że właśnie tam w zrównoważonej gospodarce,
> w tej izolzcji, która zbliża ludzi, zaistniały warunki do tego o czym
> mówisz: 'Wolność, Równość, Braterstwo'?
>
> populacja: 320,000.
> PKB: 13 miliardów $
>
> https://www.cda.pl/video/54848831
>
> //przepiękny film, warto obejrzeć, łza się w oku kręci jak ludzie
> spokojnie żyli, do czasu dokąd nie przyjechali finansowi grandziaże.

Myślę że każdy grunt, no prawie każdy, na TEJ Ziemi jest dobry do uprawy
i pielęgnacji wyżej wymienionych wartości. Co np Polsce przeszkadza aby
iść w ślady NZ? Odpowiedź brzmi - wybieramy sobie durniów na przywódców.

105. Data: 2019-05-05 09:46:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2019 o 00:04, Ilona pisze:
> A Nowa Zelandia już nie jest taka, jaką pamiętasz.
> Tam finansowi grandziaże przyjechali gdzieś w połowie lat 80-dziesiątych.

Jeszcze my, normalni Polacy, mamy czego im zazdrościć.

106. Data: 2019-05-05 09:48:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2019 o 00:09, Ilona pisze:

> Ależ, tak właśnie wygladają dyrektywy unii, (w rzeczywistości).
> Niszczenie infrastruktury, ( i potencjału gospodarczego), to tylko
> wstęp do pełnej kolonizacji.
> Forsa się kończy w Brukselli i najciekawsze nastąpi już wkrótce.
> https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=500
> //wystarczy posłuchać kilka minut

Czyżby? To np  Unia każe nam rozpisywać przetargi na limitowane
częstotliwości radiowe oparte na zasadzie kto da więcej, a nie na
gwarancjach jakości świadczonych usług? No i koniec końców okazuje się
że to że w centrum Polski nie mam zasięgu internetu i TV zawdzięczam
Brukseli... =-O To pewnie też dyrektywa Unii że lokalni bonzowie zamiast
raz położyć nową nawierzchnię drogi i mieć spokój na długi czas
wybierają coroczne przetargi na naprawę nawierzchni w wyniku której na
drodze regularnie pojawia się facet z łopatą i który zasypuje dziury
żużlem.., no tak, tylko że wtedy nie byłoby przepływu gotówki, cholerna
Unia.

107. Data: 2019-05-05 13:47:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 09:43, Trybun wrote:

> [...]
>
> Ale po co, te słowa w niczym mu nie uchybiają, postępował jak rasowy
> związkowiec, a to że niektórych zawiódł że nie postępował jak

Oczywiście.
Było by to uczciwe, gdyby nie to, że cała operacja 'transformacja',
prowadzona było od lat, przez specsłużby a on był tylko jednym z
'figurantów'.

108. Data: 2019-05-05 14:02:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 09:44, Trybun wrote:

> [...]
> poczucie bezpieczeństwa i brak wrażenia że jest się wykorzystywanym.. a
> tajne "służby" niech sobie pozostają tajne.

Bez urazy, ale co do pełnej miski, to mów za siebie.

Chcesz powiedzieć, że tajne służby zajmują się same sobą?

109. Data: 2019-05-05 14:11:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 09:45, Trybun wrote:

> [...]
>
> A dzisiaj nawet jawni zdrajcy są hołubieni. Oczywiście to nie znaczy że
> kiedyś to było cacy, bo królowało to samo warcholstwo i kołtunizm co

Własnie!
Może to przez te specsłuzby ta dżuma?

z cyklu arcydzieła sztuki: Jan Matejko 'Poseł Rejtan'

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/
Rejtan_at_Sejm_of_1773_by_Jan_Matejko%2C_1866.png

ile tu się dzieje? każdy gest, każda mina, każde spojrzenie ma swoją wymowe.

//i nie mów mnie, że ci którzy pozostają w cieniu zajmują sie sami sobą.

110. Data: 2019-05-05 14:12:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 09:46, Trybun wrote:

> Myślę że każdy grunt, no prawie każdy, na TEJ Ziemi jest dobry do uprawy
> i pielęgnacji wyżej wymienionych wartości. Co np Polsce przeszkadza aby
> iść w ślady NZ? Odpowiedź brzmi - wybieramy sobie durniów na przywódców.

Masz jakiś pomysł, co należy zrobić, aby było inaczej?

//pytam poważnie :-|

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"