Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

11. Data: 2019-04-13 11:15:20

Temat: Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2019 o 00:17, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
ksze-klamstwo

> [...]
>
> A ci na sluzbie? Tutaj moje gratulacje dla "sponsorow"! Podczas gdy
> media spolecznosciowe i rozne fora prasowe docieraja chocby
> teoretycznie do wiekszej liczby odbiorcow (FB, instagram, twitter),
> ale grupy dyskusyjne? Pare osob o raczej stalych pogladach, ktorych
> nawet armia trolli raczej nie zmieni. Czasem starzy, ktorych zadna
> sila nie ruszy z domu. Nie skloni do pojscia na wybory i glosowania na
> ich ideoli, nie spowoduje pojscia na jakies manifestacje, podkladania
> bomb brzydkim politykom, telefonowania do gazet, biur poselskich,
> ambasad, szkol, ze podlozyli bedzie bumbum ...

Dlatego sądzę, że na grupach dyskusyjnych, to raczej ci chorzy, którzy
sami dają się wkręcać tym opłaconym. A swoje aberracje, o których
pisałeś powyżej, realizują w necie.

> Acha, zapomnialem pozdrowic z podrozy. Sorry.
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40551123863/i
n/album-72157707892486984/

Dzięki! Wyspy Kanaryjskie to cudowne miejsce do zamieszkania.

Ewa

12. Data: 2019-04-13 11:21:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2019 11:15:22 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
> pisałeś powyżej, realizują w necie.

n/album-72157707892486984/

> Dzięki! Wyspy Kanaryjskie to cudowne miejsce do zamieszkania.

Na jakiś czas.
Jeśli na dłużej, to trzeba pomyśleć chyba o rozkręceniu bazy turystycznej
lub/i o uprawie i przetwórstwie winogron/oliwek/cytrusów etc.

13. Data: 2019-04-13 14:24:21

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.04.19 um 11:21 schrieb Jakub A. Krzewicki:
> [...]
> Jeśli na dłużej, to trzeba pomyśleć chyba o rozkręceniu bazy turystycznej
> lub/i o uprawie i przetwórstwie winogron/oliwek/cytrusów etc.

La Palma stoi bananami, pomaranczami i avocado oraz kwiatami. Jak sie
rozejrzalem i poczytalem rozmaite przewodniki, darmowe informatory i
gazety, to wielu sobie tam radzi robiac w turystyce, wypozyczaniu aut,
poradnictwie prawnym, nieruchomosciach, medycynie, parapsychologii,
gastronomii, opiece nad seniorami, ubezpieczeniach itd. Masz tam dwie
pory roku, a praktycznie zawsze wiosne i bezpiecznie.
Czytalem o biedzie i bezrobociu na Teneryfie, widzielismy tam sporo
nedznych osiedli i ruder w czasie wedrowek, ale na La Palmie tego nie
doswiadczylismy.
W jednym miasteczku nad Atlantykiem (Puerto de Tazacorte) bylo bardzo
barwnie - nie tylko hiszpanscy, niemieccy, holenderscy i inni emeryci
wylegujacy sie na plazy i oblegajacy restauracje i bary jak gdzie
indziej, lecz mieszanina jezykow, kolorow skory, mlodzi i starzy,
rodziny z dziecmi oraz grupy miedzynarodowych Aussteigers (dropouts):
muzykow, bezdomnych, zebrajacych, z dziecmi, psami. Pogadalismy nawet z
mlodym (25-35?) Slowakiem: gosc z dluga, ruda broda, w wysokim zielonym
kapeluszu (nazywalismy go sw. Mikolaj), ktorego raz podwiezlismy i
opowiadal nam, ze zyje sobie glownie z socjalu - mieszkal z podobnymi
sobie Polakami w Irlandii, a teraz przyjechal ogrzac sie na La Palmie.
Na promenadzie grala tez grupa muzykow ze Slowacji.
Dla kierowcow wyspa stanowi pewne wyzwanie ze wzgledu na setki serpentyn
i czesto strome drogi (ale dobre i dobrze oznakowane). Jednak udalo mi
sie pierwszego dnia i mnie policja blysnela: 60 km/h zamiast 50 i 100
euro kary!
--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-04-13 16:18:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2019 14:24:23 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> parapsychologii

Szumnie powiedziane.
Standard parapsychologii w krajach śródziemnomorskich to jest Madam wróżąca
z fusów i mówiąca "poznasz panna blondyna, który ci w bramie serce ukołysze".
Co innego wysyłać artykuły do pisemek libertyńsko-ezoterycznych, ale na takie
dziady jak te "Madamy" i "Żentelmeny" to bym nigdy nie zszedł.

15. Data: 2019-04-13 20:44:28

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.04.19 um 16:18 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
> Co innego wysyłać artykuły do pisemek libertyńsko-ezoterycznych, ale na takie
> dziady jak te "Madamy" i "Żentelmeny" to bym nigdy nie zszedł.

Skoro cie to interesuje, to przejrzalem pisemko "La Palma Para Ti",
ktore sobie przywiozlem na pamiatke (sa tam i inne, ale albo glownie
reklamowe albo z informacjami aktualnymi i terminami). I co tam jest
oprocz gastronomii, hotelarstwa, ubezpieczen, lekarzy kazdej
specjalizacji, wykazu restauracji, targow, muzeow, sklepow itd.? Pod ta
"parapsychologie" wrzucilem np. Naturheilpraxis, biotiendas, "coaching
transpersonal & astrologico", "ayurvedic practitioner", "ayurveda
massage", "tibetische Klangamassage", "life coach & NLP practitioner".

Tak wiec expatriat czasowy lub staly znajdzie tam zawsze cos dla siebie,
a przedsiebiorczy wypelni jakas luke w popycie.

16. Data: 2019-04-13 22:39:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2019 o 11:21, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Na jakiś czas.
> Jeśli na dłużej, to trzeba pomyśleć chyba o rozkręceniu bazy turystycznej
> lub/i o uprawie i przetwórstwie winogron/oliwek/cytrusów etc.

Miałam na myśli raczej klimat, bardzo przyjazny. O sposobie utrzymania
się trzeba by było pomyśleć.

Ewa

17. Data: 2019-04-13 22:46:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2019 o 14:24, Silvio Balconetti pisze:

> Czytalem o biedzie i bezrobociu na Teneryfie, widzielismy tam sporo
> nedznych osiedli i ruder w czasie wedrowek, ale na La Palmie tego nie
> doswiadczylismy.

Obie te wyspy to Mekka dla turystów, więc pewnie skupiają ludzi różnego
autoramentu też, bo im więcej turystów, tym więcej rozbitków życiowych
się przy okazji wyżywi. Natomiast taka Lanzarote jest wyspą nad wyraz
spokojną, nawet w pełni sezonu.

Ewa

18. Data: 2019-04-13 23:08:53

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.04.19 um 22:46 schrieb FEniks:

> [...]
> autoramentu też, bo im więcej turystów, tym więcej rozbitków życiowych
> się przy okazji wyżywi. Natomiast taka Lanzarote jest wyspą nad wyraz

Teneryfa i Gran Canaria to ulubione cele turystyki wakacyjnej, w ktorych
wybrzeza zabudowano tysiacami hoteli. La Gomera, El Hierro i czesciowo
La Palma to wyspy bardziej dla milosnikow przyrody i wedrowek, a nie
zabawy i plazowania jak Gran Canaria, Teneryfa, Lanzarote i
Fuerteventura. Rowniez mniej rozrywkowa jest Madeira, gdzie nawet o
czarne plaze (jak na La Palmie) trudno. Baleary (Mallorca, Ibiza,
Menorca) to plaze, rozrywka i przyroda.

19. Data: 2019-04-13 23:29:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-13 20:44, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Tak wiec expatriat czasowy lub staly znajdzie tam zawsze cos dla siebie,
> a przedsiebiorczy wypelni jakas luke w popycie.

A popty rosnie, na te "parapsychologie".
Coraz wiecej osób, nie tylko w Europie, zaczyna dostrzegać bezsens tego
co do robią. Zaczynają rozumieć, że tzw. praca, która od lat wykonują,
to w rzeczywistości terapia zajęciowa.

20. Data: 2019-04-14 00:10:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2019 20:44:29 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> transpersonal & astrologico", "ayurvedic practitioner", "ayurveda
> massage", "tibetische Klangamassage", "life coach & NLP practitioner".

A to pisz Silvio po ludzku, że medycyna naturalna, która jest praktykowana
w miejscowościach turystycznych i kurortach.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"