Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

191. Data: 2019-05-17 20:29:29

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 13:38, Trybun wrote:

> Pozornie ale w druga stronę. To właśnie za sprawą nauki i rzekomego
> postępu jaki ona niesie człowiek jako jednostka chyli się ku upadkowi.
> Zastanówmy się nad wegetacją która  czeka dzisiejszego noworodka. Nuda,
> rutyna i zniewolenie do śmierci. To za sprawą nauk człowiek stał się
> robotem wegetującym na wykonywaniu określonych czynności.

Pomijasz aspekt, że człowiek, w odróżnieniu od zwierzęcia, odczuwa
głęboką potrzebe tworzenia. Tak, poprostu, sam z siebie.
//jednak, aby realizować tę potrzebe, potrzebuje dóbr, (jakiejś własności).

192. Data: 2019-05-17 20:38:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 13:38, Trybun wrote:
> [...]
ica-do-pkw-wybory-pod-znakiem-zapytania/0szhv2e

> Prawie 100% gwarancji że Mikke poza paroma kolejnymi gafami znowu nie
> zaistnieje w Europie.

Dlatego, proponuje głosować na Polexit, Żółtka.

https://www.youtube.com/watch?v=dC6o44FGmD8
//mówi własnie o tych zagadnieniach o których mówiłes wcześniej.

193. Data: 2019-05-17 20:51:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 13:44, Trybun wrote:

> [...]
> hotelu, cała rzeka gorzały płynęła. Tak że miałem okazję wypytać u
> źródła o sytuację panującą w tym kraju. Nie wiem czy ci wiadomo, ale
> Koreańce jeszcze do niedawna pracowali nawet w Polsce, w stoczni,
> skończyło się gdy jankesi zabronili takich praktyk.
>
> I znowu ten "marksizm" zły. Wolna Kuba zła, dobre Haiti bo USA nie
> krytykują...  Dlaczego nie bierzesz pod uwagę tego że jest to kolejne
> niezależne państwo w stanie wojny z USA, i to właśnie to USA jest winne?
>
> Proszę o definicję pojęcia nędzy w kontekście sytuacji panującej w Korei

A ludzie?
Jakiś minimum socjalne?

https://www.cda.pl/video/22837425
Nie wygląda to na 'materiał' kręcony w Hollywood.
//jednak nóż sam sie w kieszeni otwiera, gdy się na to patrzy.

Polacy także pracowali w Libi, Iraku, i chój wie gdzie jeszcze i zawsze
o Polsce dobrze mówili, jednak dewizy zarabiali dla rezimu a sami
dostawali jakieś, złotówki.

194. Data: 2019-05-17 21:02:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 13:44, Trybun wrote:

> Bo czegoś takiego jak własność nie ma, w miarę zaludniania planety to
> pojęcie za sprawą Unii czy bez jej udziału, chcemy czy nie chcemy -
> będzie zanikać.
>
> Nigdy Manifestu nie czytałem, więc proszę o wyjaśnienie gdzie to Marks
> pisał o konieczności niewolenia jednostki ludzkiej.

Nie mogę tego oglądać... zbyt przerażające.
https://www.cda.pl/video/22837425

195. Data: 2019-05-17 21:04:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 21:02, Ilona wrote:
> Nigdy Manifestu nie czytałem, więc proszę o wyjaśnienie gdzie to Marks
> pisał o konieczności niewolenia jednostki ludzkiej.

'Odebrać kapitalistom własność', czy jakoś tak.

196. Data: 2019-05-17 21:18:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/05/2019 o 19:29, Ilona pisze:

> Pomijasz aspekt, że człowiek, w odróżnieniu od zwierzęcia, odczuwa
> głęboką potrzebe tworzenia. Tak, poprostu, sam z siebie.
> //jednak, aby realizować tę potrzebe, potrzebuje dóbr, (jakiejś własności).

jestes marksista jak sie patrzy, normalnie jaja

--
gazebo

197. Data: 2019-05-17 21:37:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 21:18, gazebo wrote:

> jestes marksista jak sie patrzy, normalnie jaja

odnosze nieodparte wrażenie, że masz zaburzoną percepcje rzeczywistości.

198. Data: 2019-05-18 11:52:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2019 o 13:39, Trybun pisze:
> [...]
em-dolarow-w-Korei

> Kretyn to jesteś ty. Jak kompletny debil potrafisz tylko wtórować
> propagandzie,

Nie debilu. To ty rozsiewasz obrzydliwą propagandę o "prawdziwie wolnym
i niezależnym kraju".
Jakim skurwysynem trzeba być żeby coś takiego napisać? Jesteś gnidą z
wyboru, czy robisz to za pieniądze? Tam umierają ludzie z głodu i w
obozach koncentracyjnych.

> a założę się że Koreańczyka z północy  nawet nigdy na oczy
> nie widziałeś.

W słownikach całego świata nie ma wystarczająco obelżywego słowa, którym
można cię nazwać. Wyznawcy płaskiej Ziemi mają mniej zryte łby niż ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

199. Data: 2019-05-18 12:12:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2019 o 13:44, Trybun pisze:

> Mogą wyjeżdżać. Z Koreańczykami w Budapeszcie mieszkałem w jednym
> hotelu, cała rzeka gorzały płynęła. Tak że miałem okazję wypytać u
> źródła o sytuację panującą w tym kraju.

A że masz zryty dekiel, to niczego nie zrozumiałeś.

> Nie wiem czy ci wiadomo, ale
> Koreańce jeszcze do niedawna pracowali nawet w Polsce, w stoczni,
> skończyło się gdy jankesi zabronili takich praktyk.

Jesteś debilem.
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/praca
/przymusowi-pracownicy-z-korei-polnocnej-w-polsce/7q
xeexd

> I znowu ten "marksizm" zły. Wolna Kuba zła, dobre Haiti bo USA nie
> krytykują...  Dlaczego nie bierzesz pod uwagę tego że jest to kolejne
> niezależne państwo w stanie wojny z USA, i to właśnie to USA jest winne?

Trzeba być debilem żeby coś takiego brać pod uwagę.

> Proszę o definicję pojęcia nędzy w kontekście sytuacji panującej w Korei
> Północnej.

Obawiam się, że nie masz szans na powrót do zdrowia.
Piotr

200. Data: 2019-05-19 10:34:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2019 o 20:24, Ilona pisze:

> Ale, napisałeś tak, jak byś był już pozbawiony tej własności.
> //znaczy, odczuwasz już to, że żyjesz w neomarksizmie, który pozbawia
> ludzi własności.
>
> Pomyśl, gdybyś miał taką jedną małą fabryczke, w której z radością
> pracował byś, wraz z swoimi pracownikami, którzy także, pracowali by z
> radością, bo wiedzieli by, że dzięki temu realizują swoją wolność.

I jest to zgodne z stanem faktycznym - na dzień dzisiejszy moja
przestrzeń życiowa na skutek różnych "właścicieli" jest ograniczona do
minimum. Mieszkam wśród jezior, tymczasem na ryby trzeba jeździć do
Szwecji. Wokół masa lasów, tymczasem na grzyby muszę jeździć 150km.
Tutaj wszędzie tabliczki z wiadomym napisem. W miastach niewiele lepiej
- np nie sposób podwieźć pacjenta pod szpital bez odpowiedniej opłaty.
Potrafisz pokazać mi tą wolność z której mam się cieszyć, i jej bronić
np przed Unią?

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"