Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

291. Data: 2019-06-02 02:56:47

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 10:44, Trybun wrote:

> To już nie te czasy gdy wróg zewnętrzny łomotał kolbami w drzwi.

Tak, dziś robi się to za pomocą inżynierii finansowej, albo w najlepszym
wypadku kolonizacją gospodarki.

//oczywiście tego typu działania wymagają silnej agentury w podbijanym
kraju.

292. Data: 2019-06-02 03:02:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 10:45, Trybun wrote:

> Musi? Międzynarodowe prawo jasno się w tych kwestiach wyraża, jednak na
> forum ONZ nikt nie podnosi tych kwestii.
>
> Co do drugiej sprawy zgadzam się w 100%ach - kapitalistyczną zarazę
> trzeba wyplenić i to w trybie natychmiastowym. W XXI w nie przystoi
> pasożytować na drugim człowieku.

Może mają udzieły w tych organach ludzkich?

293. Data: 2019-06-02 03:06:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 10:46, Trybun wrote:

> Nie jest właścicielem ani ten co mu sprzedawał tą skórę ani ten szewc.
> Jego jest tylko praca jaka włożył w uszycie tych butów. Zawłaszczając
> skórę te dwa gnojki wszystkich nas zubożyli.

Ale oni kiedyś umrą i oddadzą wszystkie swoje dobra materialne.

//wszystko to co mamy, to tak naprawde, tylko dzierżawimy

294. Data: 2019-06-02 03:07:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 10:46, Trybun wrote:

> O jakiej religii piszesz? Przyznam że nie znam religii która propaguje
> takie faszystowskie metody.

Ta religia to demokracja.

295. Data: 2019-06-02 14:23:30

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 02:46, Ilona pisze:

> albo oportunizm.

Stawiam na stadność, bezmyślne, bezrefleksyjne naśladowanie
przewodnika/animatora.

296. Data: 2019-06-02 14:26:44

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 02:53, Ilona pisze:

> Dlatego, najlepszym rozwiązaniem jest, by każdy pilnował swoich
> pieniędzy sam.
>
> //wtedy istnieje tylko jeden, jedyny i jednocześnie najlepszy sposób
> wydawania pieniędzy.

W dzisiejszym świecie to raczej utopia. Natomiast wybór swoich
przedstawicieli do rządu - uczciwych ludzi nie powinien być problemem.
Nie, nie z urodzenia mają być uczciwi i porządni, to my musimy stworzyć
mechanizmy aby wybrańcy nie mieli wyboru - być uczciwym czy nie.

297. Data: 2019-06-02 14:27:11

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 02:56, Ilona pisze:

> Tak, dziś robi się to za pomocą inżynierii finansowej, albo w
> najlepszym wypadku kolonizacją gospodarki.
>
> //oczywiście tego typu działania wymagają silnej agentury w podbijanym
> kraju.

W sumie to wielki znak zapytania dlaczego Polska w 89r nie wybrała
wolności i suwerenności..

298. Data: 2019-06-02 14:27:29

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 03:02, Ilona pisze:

> Może mają udzieły w tych organach ludzkich?

Raczej w ich pocie.

299. Data: 2019-06-02 14:28:59

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 03:06, Ilona pisze:

> Ale oni kiedyś umrą i oddadzą wszystkie swoje dobra materialne.
>
> //wszystko to co mamy, to tak naprawde, tylko dzierżawimy

Chciałaś chyba powiedzieć że oddadzą to co ukradli innym?

Właśnie o to chodzi. Nie ma właścicieli ziemi wody i powietrza i ich
okolic. Są to dobra wspólne, a więc co robią te tabliczki z informacją o
zakazie wstępu do np do lasu?

300. Data: 2019-06-02 14:29:42

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 03:07, Ilona pisze:

> Ta religia to demokracja.

Demokracja to świetna sprawa, problem że w naszym (i nie tylko naszym)
wykonaniu jest to zwyczajnie wykoślawione pojecie. Nie może być tak że
wielkim społeczeństwem rządzi i nim pomiata garstka uzurpatorskich
dyktatorów a my mamy to nazywać demokracją.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"