Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

411. Data: 2019-06-21 03:31:10

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:20, Trybun wrote:

> Cholerni hipokryci, "walczyli" z niewolnictwem zniewalając jednocześnie
> jakieś pół świata.

Widać z tego, że 'troche' inaczej było.

//do dzis Pakistan, czy Indie, są w lidze krykieta, tak jak Australia,
czy Nowa Zelandia.

412. Data: 2019-06-21 03:35:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:21, Trybun wrote:

> Wtedy scenariusz ukraiński byłby wielce prawdopodobny. Oczywiście mam na
> myśli tzw Wielki Głód. M.in. właśnie na tym ten mityczny system
> polityczny ma polegać - aby nic nie zależało od widzimisię obszarników
> ziemskich czy fabrykantów.
>
> Nie warto pamiętać czegoś czego w ogóle mogło nie być. Podobno od 30 lat
> mamy już wolność a w sprawach sekretów PRLu nadal wszyscy spekulują.
> Jeden z tych sekretów to znikanie mięsa. Co tak właściwie było przyczyną
> tych jego niedoborów w sklepach? Tylko na okrągło kłamliwe  pieprzenia o
> occie a konkretów ciągle zero.

Towarzysz Gomułka tłumaczył, że spekulanci wykupują ze sklepów.

//o tym wielkim głodzie, to Urban zapewniał, że 'rzad się sam wyżywi'.

413. Data: 2019-06-21 03:38:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:22, Trybun wrote:

> No, jakby nie było bardzo ciekawe zagadnienie,. Polskim "elitom" po
> 89roku jakby zależało aby realizować wizje tego bandyty herr Franka,
> czyli jak wysoko sięgają marzenia Polaków - stanowisko brygadzisty w
> niemieckiej fabryce. Obiektem ataku był/jest nawet język jakim się
> Polacy posługują.
>
> Jeszcze bardziej drastyczny przykład - zamiast tych pracowni
> informatycznych obok hal sportowych przy szkołach wywalanie kasy na tak
> właściwie nikomu do niczego niepotrzebny złom wojskowy.

Rozumiem, że w ostatnich wyborach głosowałeś na Brauna.

414. Data: 2019-06-21 03:49:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:23, Trybun wrote:
> [...]
um

> Z różnych źródeł dowiemy się że realny wpływ Kościoła na politykę i
> bieżące wydarzenia skończył się bardzo dawno przed omawianymi czasami.
> Przypisywać można wszystko wszystkim - np nawet obalenia komuny w PRL
> Wałęsie, ale ile w tym prawdy? Sam manifest to przecie nic nic nie
> znaczy. Czy Kościół w jakikolwiek sposób był w opozycji do Hitlera?
>
> Co do Wiki, znam od paru lat i wniosek może być jeden - nie warto na
> podstawie informacji w niej zawartych formułować swojego zdania.

Dzięki temu, że w każdej polskiej parafii była szkółka parfialna, która
uczyła na poziomie elementarnym, czytac pisac i rachowac, katoliccy
emigranci w Ameryce byli główna siła w najnowoczesniejszych
przedsiębioratwach, (np: Forda), daleko w tyle pozostawiajac innych
emigrantów z reszty Świata.

W pare lat po tym, jak pojawił sie program spoleczny partii 'Centrum',
oparty na katolickiej nauce społecznej, (obejmował także swym zasięgiem
ogromny obdszar zaboru pruskiego), zięć Karola Marksa napisal esej pod
tytułem 'Prawo do lenistwa', w którym nawoływał proletariat, aby sie nie
uczył i nie pracował.

tu do pobrania:
https://wiedzaspoleczna.pl/wp-content/uploads/2017/0
9/Prawo-do-lenistwa.pdf

To są fakty, którym nie sposób zaprzeczyć.

415. Data: 2019-06-21 03:58:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:24, Trybun wrote:

> Marks raczej nie proponował metod kapitalistycznych, m.in płacenia komuś
> za coś co należy do wszystkich.

Dzisiaj chodzi o to, by poprzez systemy dopłat i innych świadczeń
oduczyć szerokie rzesze ludzi uprawy ziemi.

Marksiści w czasach po 1917, siła odbierali chłopom ziemie a to budziło
czynny opór. Dzisiaj neo_marksizm psychologicznie zniechęca ludzi,
regulacjami ekonomicznymi, (dopłatami), i tym samym zachęca by sami się
jej pozbywali za grosze.

416. Data: 2019-06-21 04:13:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:25, Trybun wrote:

> Pierwsze słyszę o czymś takim. A Chodorkowski to faktycznie car Syberii,
> ale tylko tej przemysłowej.  Co do jego odezw to dzisiaj rzeczywistość
> wygląda tak że robole w jego hutach nie mogą się doczekać wypłat a on
> sam w tym czasie cumuje jacht w St Tropez, nie przy darmowej kei a przy
> VIPowskiej - a`la 100 000$ 24/h

Jeszcze wielu rzeczy sie dowiesz.
Był na tej Syberii, jak nieprzymierzając, Piotr I Wielki.

Był chyba jedynym wśród tych oligarchów, który budował szkoły, uczelnie,
fundował zagraniczne stypendia i z tego powodu był niebezpieczny dla
tych wszystkich nowo_ruskich. Zyskał tak ogromne poparcie polityczne, że
zagroził reelekcji Putina i tym samym, w krótkim czasie, 'spóścili go po
brzytwie'.

Nie wiem co dziś Chodorkowski robi. Widać dogadał sie z nowo_ruskimi,
może, coś im obiecał i wypuścili do przed terminem, może nawete jakąś
odprawe dali, (a co stać ich) :)

417. Data: 2019-06-21 04:23:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 10:42, Trybun wrote:
> [...]
m2_from%5D=1&ps%5Bprice_m2_to%5D=2

> Naprawdę mylisz pojęcia. W tym co proponował Marks nie było miejsca na
> rozdawanie komukolwiek czegoś za friko. Na swój kawałek chleba każdy
> musiałby uczciwie zapracować.
>
> Przemiany oczywiście widzę, ale prawdę pisząc oczekiwałem czegoś
> lepszego, ot choćby tego że  wolności Polacy będą jej doświadczać na
> każdym kroku a nie tylko o niej mówić i o niej do porzygania słuchać, od
> choćby przedostatniego prezydenta Kraju. U Komorowskiego odezwach do
> ludu nieomal co drugie słowo - "wolność".

Marki w manifescie wyrażnie napisał, że 'trzeba dobra odebrać posiadaczom'.

Marks narzekał, że klasa robotnicza sie emancypuje i wśród robotników
pojawia się 'burżuazja', robotnicy wykwalifikowani, którzy nie są
zainteresowani rewolucja.

Zięć Marksa, Paul Lafargue, napisał esej: "Prawo do lenistwa", (linka
podałem obok), w którym wzywał proletariat do zaniechania nauki i coraz
wydajniejszej pracy.

To katolicka nauka społeczna spowodowała, że proletariat zaczął sie
uczyć, coraz wydajniej pracować w nowoczesnym przemysle, dorabiać się i
w konsekwencji, nie był już dalej zainteresowany komunistyczną rewolucją.

418. Data: 2019-06-21 04:28:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 13:28, Kviat wrote:

> [...]
> zwyczajnie nie pamiętasz.
>
> Było kilka przyczyn braku mięsa. Jedną z nich była kompletnie
> nieefektywna produkcja (jak wtedy wszystkiego), a jak już coś
> wyprodukowali, to wierchuszka pchała to za granicę. Za jedną i drugą
> granicę. Za jedną, bo musieli, a za drugą, bo potrzebne były dewizy.
>
> To nie jest wiedza tajemna i nie trzeba spekulować. Trzeba być
> kompletnym matołem, żeby uważać to jako "sekret".
> (I dlaczego akurat przyczepiłeś się do mięsa, skoro ten sam problem
> dotyczył praktycznie wszystkich towarów?)

ie-moze-komuna-by-przetrwala-ale-w-prl-zawsze-go-bra
kowalo/ar/11986406

> [...]
> nieustająco bratnim Związkiem Radzieckim i innymi postępowymi krajami
> tzw. demokracji ludowej oraz zgniłym Zachodem. Otóż nawet gdyby
> komunistycznym ministrom udało się wyhodować wystarczająco dużo świń,
> żeby zaspokoić apetyt Polaków - o tym, kto zje schabowego, decydowała
> ostatecznie Moskwa. W tej sytuacji w kolejkach pod mięsnymi umilano
> sobie czas żarcikami na temat wprowadzonej w Polsce nowej metody uboju
> trzody chlewnej: ,,Pod tucznika podkłada się granat - połowa leci na
> zachód, połowa na wschód, a Polaków krew zalewa"."

znów tampon wypadł?

419. Data: 2019-06-21 09:29:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2019 o 04:28, Ilona pisze:

ie-moze-komuna-by-przetrwala-ale-w-prl-zawsze-go-bra
kowalo/ar/11986406

> znów tampon wypadł?

To przykre, że nie czujesz kiedy ci wypada i musisz o to pytać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

420. Data: 2019-06-26 19:41:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2019 o 03:31, Ilona pisze:

> Widać z tego, że 'troche' inaczej było.
>
> //do dzis Pakistan, czy Indie, są w lidze krykieta, tak jak Australia,
> czy Nowa Zelandia.

Co inaczej? Niby wieli biały pan to był zbawianiem dla tubylców?

Nie jest łatwo zamknąć na klucz konkretny rozdział w swojej historii.
Tym bardziej że imperialiści nie mają zamiaru przyznawać np takiej
Australii prawa do samostanowienia.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"