Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

41. Data: 2019-04-25 12:01:31

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2019 o 18:33, XL pisze:

> [...]
ownej-Komisji-Scigania-Zbrodni-przeciwko-Narodowi-Po
lskiemu-w-sprawi.html

> RĘCE OPADAJĄ :-(

I jest to właściwa postawa. Do nazwania "zdrajcą" potrzeba argumentów.

42. Data: 2019-04-25 12:02:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 00:37, Ilona pisze:

> Zawiódł nadziej, a to gorsze niż zdrada.
> //gdybym w 81 wiedział, że on tą 'Matke Boską' w klape wpiął po to aby
> mu marynarki nie zajebali, to zupełnie inaczej oceniał bym tamten czas.

Nadzieje, czyli co. Został kiedykolwiek przyłapany na deklaracji że
walczy czy będzie walczył z systemem, a on tej walki zaniechał? Sprawa
wygada mniej więcej tak że różni krzykacze w stylu KPNu identyfikowali
się z Wałęsą, zapominając że on nigdy nie wtórował im w tym ich "precz z
komuną".

43. Data: 2019-04-25 12:06:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 08:17, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Pamiętam, że już za drugiej Solidarności jak startował w kampanii
> prezydenckiej, Wałęsę młodzież witała takimi oto gromkimi przyśpiewkami:
> "Lech Wałęsa kupa mięsa! Kupa mięsa Lech Wałęsa!".
> Wałek to był głupi, niedouczony prostak, elektryk po zaocznym kursie
> technicznym. Znam kilku elektryków, każdy z nich to gamoń, prymityw i pijok.
> Nie powierzyłbym ani jednemu na przechowanie swoich drobnych zaskórniaków, a co
> dopiero rządów kraju, co ciemna masa zrobiła z zadziwiającą beztroską.

Ale argumenty.... Tego ciemnego elektryka jednak było stać na
wstrzymanie się od wiernopoddańczych deklaracji jak ta w wykonaniu
"inteligenta" - "USA popieramy BEZWARUNKOWO".

44. Data: 2019-04-25 20:29:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 10:18:18 UTC+2 użytkownik XL napisał:

ownej-Komisji-Scigania-Zbrodni-przeciwko-Narodowi-Po
lskiemu-w-sprawi.html

> ?

Nawet twórcy wirusów komputerowych wpisywali w nie taką deklarację:
https://youtu.be/EtIPD8amS-w?t=19

45. Data: 2019-04-25 21:07:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

ownej-Komisji-Scigania-Zbrodni-przeciwko-Narodowi-Po
lskiemu-w-sprawi.html

> I jest to właściwa postawa. Do nazwania "zdrajcą" potrzeba argumentów.

KAPUSIEM! Kapuś to zdrajca.
Nadawanie do żydokomuszego SB na kolegów to kolaboracja z agresorem.
Co Ty gadasz?!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

46. Data: 2019-04-26 02:15:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 12:06:30 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Ale argumenty.... Tego ciemnego elektryka jednak było stać na
> wstrzymanie się od wiernopoddańczych deklaracji jak ta w wykonaniu
> "inteligenta" - "USA popieramy BEZWARUNKOWO".

Ja już nie pamiętam, kto to powiedział - Matołuszek czy Zdradziu?
Możesz mi Trybun przypomnieć, jak jesteś oblatany w te klocki?
W każdym razie obaj są ulepieni z tej samej marnej gliny.

47. Data: 2019-04-26 07:18:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-25 08:17, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> dopiero rządów kraju, co ciemna masa zrobiła z zadziwiającą beztroską.

Masa nic tu nie miała do roboty. Cybernetyka społeczna precyzyjnie
wykreowała 'przywódce', który miał mieć z góry ustalone cechy.

48. Data: 2019-04-26 07:39:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-25 12:02, Trybun wrote:

> [...]
> wygada mniej więcej tak że różni krzykacze w stylu KPNu identyfikowali
> się z Wałęsą, zapominając że on nigdy nie wtórował im w tym ich "precz z

ale z która komuną?
Wtedy, tzw. Europe Zachodnią opanował już nowy marksizm, który w ramach
operacji 'transformacja', pochłonął większośc krajów tzw. demokracji
ludowej.
//tu szczególy jak rozpoczeła sie 'operacja transformacja' w latach
60-dziesiatych:
https://youtu.be/fmHTbYfQSlQ?t=3215

49. Data: 2019-04-26 08:00:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-25 20:29, Jakub A. Krzewicki wrote:

ownej-Komisji-Scigania-Zbrodni-przeciwko-Narodowi-Po
lskiemu-w-sprawi.html

> Nawet twórcy wirusów komputerowych wpisywali w nie taką deklarację:
> https://youtu.be/EtIPD8amS-w?t=19

Operacja 'Ćiarna_tećka', była znacznie bardziej skuteczniejszym bodzcem,
z punktu widzenia cybernetyki społecznej.
https://www.youtube.com/watch?v=i0PowFt-8dM

50. Data: 2019-04-26 08:08:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-26 02:15, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Ja już nie pamiętam, kto to powiedział - Matołuszek czy Zdradziu?
> Możesz mi Trybun przypomnieć, jak jesteś oblatany w te klocki?
> W każdym razie obaj są ulepieni z tej samej marnej gliny.

To bez znaczenia, który!
https://youtu.be/GHouEzO3MYc?t=65

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"