Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

81. Data: 2019-05-02 15:18:44

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 01:50, Ilona pisze:

> Nie przecze, że dobre, ale teoria nie nadaje się do zastosowań
> praktycznych, jesli nie jest spójna.
>
> //brak w niej wielu elementów, które składaja sie na tzw. kulture.

Czyli co proponujesz, Rockefellerów jako środek do szczęścia człowieka?
A może "Bóg honor i ojczyzna"?

82. Data: 2019-05-02 15:19:52

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2019 o 21:50, XL pisze:

> Mylisz się. UE to twór neomarksistowski. Nieoparty wprost na marksizmie -
> lecz na jego mutacji. Identycznie jak ZSRR.

Pewnie Marx w wielu aspektach złożyłby podpis pod takim projektem. Wnosi
przecie idee o których ludzie marzyli i walczyli właściwie od początku
ludzkości.  Na dzień dzisiejszy największym problemem jest to że
integracja wszystkich krajów członkowskich nie jest na tyle mocna że
warto i opłaca się walczyć o swoje, czyli ściśle narodowe sprawy.

83. Data: 2019-05-02 16:18:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 15:16, Trybun wrote:
> [...]
-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

sa-znow-szokuje-Udzielil-wywiadu-francuskiej-telewiz
ji.html

> Ale chodzi mi o deklaracje związkowca, szefa właściwie jedynego związku
> zawodowego w PRLu a nie o późniejszy  typowy bełkot polityka.

PRL to był sztuczny twór. Tam wszystko było sztuczne, także bełkot.
Zastanawia mnie to stwierdzenie o Polsce i Węgrach?

84. Data: 2019-05-02 16:27:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 15:15, Trybun wrote:

-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

> Super sprawa. Warunek aby nie odbyło się to na przykładzie NRD, wtedy i
> Polacy i Niemcy będą wygrani.

Zastanawiam się i nie wiem co napisać?

85. Data: 2019-05-02 16:29:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 15:17, Trybun wrote:

> Wystarczy że wybierzemy do PE naprawdę porządnych ludzi. I tylko tak,
> czyli - pośrednio możemy decydować o komisarzach ze strony Polski.
> Tymczasem spójrz na te mordy które nam się narzucają i mamią że oni
> teraz to już naprawdę będą reprezentowali nasz polski interes.

Trzeba wyznaczyć twardą, nieprzekraczalną granice, tak jak Brytyjczycy.

86. Data: 2019-05-02 16:41:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 15:18, Trybun wrote:

> Czyli co proponujesz, Rockefellerów jako środek do szczęścia człowieka?
> A może "Bóg honor i ojczyzna"?

Pamiętasz taki mały, ale, jakże genialnie urządzony kraj, jak Islandia
przed kryzysem 2009?
Eksperci od polityki ekonomiczno-społecznej, mówili o nim 'społeczeństwo
końca czasów'.
Podobnie było w Nowej Zelandii, przed tym, jak tamtejszy rząd postanowił
'prywatyzować', prywatną gospodarke.

87. Data: 2019-05-02 22:13:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 15:19, Trybun wrote:

> [...]
> integracja wszystkich krajów członkowskich nie jest na tyle mocna że
> warto i opłaca się walczyć o swoje, czyli ściśle narodowe sprawy.

Cesarstwo Austro-Węgierskie, także, z założenia, było państwem
wielonarodowościowym.
Pomimo prowadzonej przez państwo polityki integracyjnej i zwalczania
antagonizmów narodowościowych, kolejni cesarze mieli problem z
koniecznością ciągłego tłumieniem powstań narodoowściowych a to, wiazało
się to z koniecznościa sprawnej relokacji wojsk. Dzieki temu powstalo
wówczas mnóstwo linii kolejowych, które służa do dziś a wówczas silnie
przyczyniły się do rozwoju gospodarczego tych regionów, do których
doprowadzono kolej.
Obecnie zdaje się wyłaniać tendencja odwrotna. Bez specjalnych analiz,
widać 'golym okiem', że likwiduje się potencjał wytwórczy na tzw.
peryferiach a rozwija w metropolii.

88. Data: 2019-05-03 13:18:34

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 16:18, Ilona pisze:

sa-znow-szokuje-Udzielil-wywiadu-francuskiej-telewiz
ji.html

> PRL to był sztuczny twór. Tam wszystko było sztuczne, także bełkot.
> Zastanawia mnie to stwierdzenie o Polsce i Węgrach?

Sztuczny, a co jest teraz?  I jeszcze raz proszę o jakąkolwiek
deklarację związkowca Wałęsy dotyczącą walki z systemem obowiązującym w
PRL.

O to o Węgrzech i Polsce to w związku z czym?

89. Data: 2019-05-03 13:19:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 16:27, Ilona pisze:

-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

> Zastanawiam się i nie wiem co napisać?

Tylko taki że zgoda buduje a niezgoda rujnuje.  Polska i Niemcy jako
jedno państwo jak najbardziej mają sens. Jest tylko kilka warunków do
spełnienia. M.in wykluczony scenariusz NRDowski czyli to RFN nas przejmuje.

90. Data: 2019-05-03 13:20:08

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 16:29, Ilona pisze:

> Trzeba wyznaczyć twardą, nieprzekraczalną granice, tak jak Brytyjczycy.

Tak, w stosunku do naszych kandydatów. Wybierać tylko takich z własna
wizją Polski i Europy a nie takich na zasadzie stanowiska -  "posadki za
zasługi" dla politycznych emerytów, a to w większości indywidua które
powinny stanąć przed trybunałem stanu a nie kandydować jako
reprezentanci Polski i Polaków w Europie.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"