[Warszawa] Gdzie robią dobre USG?

1. Data: 2004-11-12 10:45:11

Temat: [Warszawa] Gdzie robią dobre USG?
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie jak w temacie - najlepiej na Pradze, ale gdzies indziej tez moge
dojechac, bez problemu.
Wazne zeby badanie bylo zrobione dobrze i zebym byla pewna ze niczego nie
przeoczono.
Chodzi mi konkretnie o USG nerki.
Boli mnie ona, mam problem takze wogole z ukladem moczowym, lekarz u
ktorego bylam walnal mnie od niechcenia w zebra niemalze, spytal sie czy
boli - i wypisal recepte na lek odkazajacy drogi moczowe i no-spe - gdyby
bylalo.
Niewiele to daje - a dzisiaj jest wrecz coraz gorzej.

Chcialabym wiedziec co sie z nerka dzieje - wiec chyba najlepiej byloby po
prostu jej USG zrobic.
Bylabym wdzieczna za namiary na jakis wiarygodny, prywatny gabinet.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

2. Data: 2004-11-12 11:49:34

Temat: Re: [Warszawa] Gdzie robią dobre USG?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dojechac, bez problemu.
> Wazne zeby badanie bylo zrobione dobrze i zebym byla pewna ze niczego nie

wiesz co - nie umiem ocenic, ze to dobre mce, ale ja od dawna chodze do
przychodni medica na zabkowskiej, bo tam jest najtaniej. chodzilam w rozne
mca i nie widze roznicy, wiec po co przepracac:) idac na usg nerki, robisz
cala jame brzuszna, wiec badz na czczo (najlepiej z rana, po calej nocy, bo
tak to sie caly dzien meczysz). nie trzeba sie zapisywac. tam jest takie
wogole i usg i rtg.

moj maz mial kiedys kamien w nerce i teraz robi regularne badania - wlasnie
w medice. przy klopotach nerkowych robi tez regularnie badanie ogolne moczu
oraz szczegolowe - ale to wtedy, gdy lekarz juz wskaze np. posiew czy dobowa
zbiorke moczu.

lekarz, ktory bez komplikacji go zoperowal i opiekuje sie nim teraz to dr.
pawluczuk ze szpitala na woloskiej - mozna sie dostac na "kase chorych"
majac skierowanie od lekarza I konkaktu (zapisy na 2-3 mce naprzod) lub dosc
szybko prywatnie - tel. 602-15-52

3. Data: 2004-11-12 18:25:50

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jest jedna osoba, ktora poleca "swiatek " urologow, do ktorej maja
bezwzgledne zaufanie.
Jest to dr Keller , ktora robi USG na Oczki 6 ( Fundacja). Koszt 80PLN.

szanna

4. Data: 2004-11-12 19:04:41

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 12 Nov 2004 19:25:50 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Szanna, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Jest jedna osoba, ktora poleca "swiatek " urologow, do ktorej maja
> bezwzgledne zaufanie.

Juz znalazlam sobie numer telefonu do nich :)
Miejsce wydaje sie super biorac pod uwage ze lekarka jest dobra w tym
temacie....
Niestety - pracuja tylko do piatku, do 18...
Nie orientujesz sie jak wyglada tam tryb przyjmowania na USG?
Czy jest szansa ze jesli zadzwonie w poniedzialek rano - to mnie przyjma
tego samego dnia?...

5. Data: 2004-11-12 19:52:06

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie orientujesz sie jak wyglada tam tryb przyjmowania na USG?
> Czy jest szansa ze jesli zadzwonie w poniedzialek rano - to mnie przyjma
> tego samego dnia?...

Niestety nie wiem.
Wystarczy, ze zadzwonisz do nich to powiedza
jakie sa terminy oczekiwania.
szanna

6. Data: 2004-11-14 00:00:54

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 12 Nov 2004 20:52:06 +0100 wiedźmin zdziwił się
> [...]
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Wystarczy, ze zadzwonisz do nich to powiedza

Okazuje sie ze ulica Oczki jest na trasie mojej drogi powrotnej z pracy -
wiec wracajac z niej w poniedzialek - po prostu tam wpadne. Moze uda sie od
razu???
Dzieki za namiar - bo mnie ta nerka juz tak boli ze zaraz padne :(
Caly dzien byl spokoj - a teraz znowu :(
A bez wyniku juz do lekarza nie pojde, mam dosyc. jak znowu natrafie na
takie badanie jak kilka dni temu - to bede musiala lekarza ukatrupic :-/
A wczesniej sie zaraze grypa w poczekalni.

Sluchaj - ta lekarka tylko robi USG czy tez jest lekarzem nefrologiem lub
sie na tym zna??

7. Data: 2004-11-14 00:03:46

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 12 Nov 2004 12:49:34 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Ruua, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> wiesz co - nie umiem ocenic, ze to dobre mce, ale ja od dawna chodze do
> przychodni medica na zabkowskiej,

Dzieki takze za ten namiar :)
Poniewaz lekarka na Oczki jest dobra z nefrologii - to do niej pojde -
jesli mnie przyjmie w jakims rozsadnym terminie...
Ale przychodnie na Zabkowskiej sobie zapisze na przyszlosc - bo to pod
nosem :)
Podobnie jak namiar na lekarza.
Dzieki :)

8. Data: 2004-11-15 20:37:45

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bezwzgledne zaufanie.
> Jest to dr Keller , ktora robi USG na Oczki 6 ( Fundacja). Koszt 80PLN.

Strasznie dziekuje za ten namiar, bylam dzisiaj - pani doktor przemila,
ciepla, wszystko tlumaczyla, samo badanie USG trwalo dobrze ponad pol
godziny i chyba po raz pierwszy w zyciu wyszlam z gabinetu lekarskiego w
poczuciu ABSOLUTNEGO zaufania do lekarza oraz wiary w to co powiedzial i
zbadal.
No - po prostu rewelacja.

--
Pozdrawiam serdecznie