[Warszawa] poszukuje okulisty

1. Data: 2003-09-04 18:38:21

Temat: [Warszawa] poszukuje okulisty
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pewnien problem, a wlasciwie moja babcia ma. Poszukujemy okulisty, ktory
odwiedzalby pacentow w domu.
Moja babcia od kilku lat nie wychodzi z domu i nie zapowiada sie zmiana.
Mieszka na 4 pietrze, bez windy i jedyny kontakt z lekrzem nastepuje gdy on
przychodzi do jej domu.
Jak na razie nie udalo sie nam znalesc okulisty, ktory by do domu przyszedl.

Jesli mielibyscie jakies namiary to ladnie prosze o kontakt.

Valentine

2. Data: 2003-09-04 21:09:51

Temat: Re: [Warszawa] poszukuje okulisty
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyszedl.

> Jesli mielibyscie jakies namiary to ladnie prosze o kontakt.

sprobuj zadzwonic na Oczki do poradni okulistycznej - tam jest fundacja -
spytaj sie, moze dadza jakies namiary.
Oczywiscie domowe wizyty okuliscie swiadcza jedynie odplatnie.

pozdr.

casus

Kolana bolą
Poradźcie!!