Warszawianki

1. Data: 2003-04-24 18:06:10

Temat: Warszawianki
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze jakies spotkanko po dluuuugim weekendzie? Cieplo sie juz zrobilo, a
pewnie lada chwila bedzie wysyp ogrodkow. Proponuje czwartek 8 maja. Miejsce
jeszcze nie ustalone :)

--
sekutnica EKS, co nie umie gotowac

1. Data: 2003-04-24 18:30:57

Temat: Re: Warszawianki
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> pewnie lada chwila bedzie wysyp ogrodkow. Proponuje czwartek 8 maja. Miejsce

A jakie godziny ewentualnie wchodzą w grę
ania , lubiąca gotować

1. Data: 2003-04-24 19:01:42

Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Miejsce

Ja niestety w czwartki nie moge :( Mam zajecia na uczelni do 20:00. Moze
jakas niedziela?
Kaja

1. Data: 2003-04-25 07:34:53

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A moze jakies spotkanko po dluuuugim weekendzie? Cieplo sie juz zrobilo, a
> pewnie lada chwila bedzie wysyp ogrodkow. Proponuje czwartek 8 maja. Miejsce
> jeszcze nie ustalone :)

Pozytywnie hentnie ;-)

Kot

1. Data: 2003-04-25 09:26:30

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekutnica" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A moze jakies spotkanko po dluuuugim weekendzie? Cieplo sie juz zrobilo, a
> pewnie lada chwila bedzie wysyp ogrodkow. Proponuje czwartek 8 maja.
Miejsce
> jeszcze nie ustalone :)

ja bardzo chetnie kolejne podejscie zeby sie z wami po raz pierwszy
spotkac - ale w czwartek nie moge - blagam o piatek lub srode:)
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-04-26 22:14:36

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze jakies spotkanko po dluuuugim weekendzie? Cieplo sie juz zrobilo, a
> pewnie lada chwila bedzie wysyp ogrodkow. Proponuje czwartek 8 maja.
Miejsce
> jeszcze nie ustalone :)

Może być, popołudnia mam wolne. W zasadzie każdy dzień mi odpowiada z
wyjątkiem niedzieli.

A może 1 maja:)))) ? Ostatecznie to święto ludu pracującego. Przecie my tu
wszystkie lud pracujący, i to ciężko pracujący. Trzeba zdobyć: wzorki,
kanwy, mulinki, kordonki, igły, czółenka, szydełka i dziesiątki innych
akcesoriów.
I jeszcze wykraść wiaderka czasu. Czyli zarywać noce żeby wykonać tę ciężką
pracę, której efektem są: obrazki, serwety, obrusy, swetry, getry,
rękawice.........
Czy nie uważacie że ten dzień jest dla nas przeznaczony?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-04-27 12:25:08

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie uważacie że ten dzień jest dla nas przeznaczony?
>
> Pozdrawiam
> Ela

A jak ktos robi sobie dluuuuugi weekend. Ja co prawda nie, bo mam 2 kota i
musze chwilowo pilnowac coby sie nie pozabijaly, ale pewnie sa takie, co
wyjezdzaja.

sekutnica

linki again
znowu linki 7ya.ru