Warszawianki - 31.07

1. Data: 2003-07-29 18:07:39

Temat: Warszawianki - 31.07
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetne zapraszam (znaczy sie ja i Stynka napewno) pod Mickiewicza do ogrodka
od 17.00

--
sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

1. Data: 2003-07-29 20:10:14

Temat: Re: Warszawianki - 31.07 było, ma być 01.08
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chetne zapraszam (znaczy sie ja i Stynka napewno) pod Mickiewicza do
ogrodka
> od 17.00

Właśnie, po konsultacjach telefonicznych zmieniamy termin na piątek 01.08.

Przepraszam, ale to mój pomysł. Pół godziny temu dowiedziałam się o ważnych
rozmowach w czwartek.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-30 06:10:35

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie, po konsultacjach telefonicznych zmieniamy termin na piątek 01.08.
>
> Przepraszam, ale to mój pomysł. Pół godziny temu dowiedziałam się o
> [...]
Buuuu.. a ja w piatek nie mogiem:(((( a zrobilam frywolitkowa rozetke czy
jak to zwac - cos takiego jak Ela rozdawala na spotkaniu - i nie umiem
zamknac i mialam nadzieje uzyskac wasza pomoc...
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-30 22:37:33

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buuuu.. a ja w piatek nie mogiem:(((( a zrobilam frywolitkowa rozetke czy
> jak to zwac - cos takiego jak Ela rozdawala na spotkaniu - i nie umiem
> zamknac i mialam nadzieje uzyskac wasza pomoc...

Buuuuu..
A tak liczyłam, że przyjdziesz ;(
Krótko o frywolitkach - zamykanie rozetki: składam na pół, ostatnie kółeczko
łączę z pikotką z pierwszego kółeczka. Nie umiem opisać, początkowo
wychodziły mi jakieś pokręcone oczka ale nauczyłam się, nie wiem jak. Chyba
metodą prób i błędów.
Ale chyba dziewczyny coś Ci podpowiedzą :)
W każdym razie jutro jestem tylko "pod telefonem", chyba tutaj nie zdążę
zajrzeć ;(

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-31 06:26:43

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale chyba dziewczyny coś Ci podpowiedzą :)
> W każdym razie jutro jestem tylko "pod telefonem", chyba tutaj nie zdążę

Julka mi wczoraj podpowiedziala, ze zamyka sie wiazac dwie nitki... tylko ze
ja obie mialam z jednej strony, bo robie jednym czolenkiem - no to
przewleklam jedna nitke miedzy slupkami pierwszego koleczka, i
zawiazalam.... jakos sie trzyma, najwyzej na nastepnym spotkaniu mnie
skorygujecie:)))) a teraz dlubie choinke, bo to sie tez jednym czolenkiem
robi - pozostale wzory fajne co mam od was to glownie dwoma... i tu juz bez
waszej pomocy sie nie obedzie, ale to na nastepnym spotkaniu moze...
pozdrowcie Mickiewicza ode mnie:)
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-31 19:12:19

Od: "Jan" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wam

A moze ktoras z Was ma jutro troche czasu do poludnia ? Chetnie bym sie
spotkala z bardziej doswiadczoną "w te klocki" :-) ) Chcialabym sie nauczyc
frywolitek !!! Od kilku dni czytam ta liste i przypadla mi do gustu - nawet
meza zaczynam odganiac od jego grup !!!

Otka

1. Data: 2003-07-31 19:21:15

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan <j...@p...com> napisał(a):

> [...]
> frywolitek !!! Od kilku dni czytam ta liste i przypadla mi do gustu - nawet

Dla mnie generalnie przed południem jest lepszy termin - po południa mam
zajęte. Może niekoniecznie jutro ale w ogóle tak.Może gdzieś bliżej żoliborza
- nawet parkowanie bez płacenia
Ania Wwa

1. Data: 2003-08-01 20:33:35

Od: "Jan" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej odpowiada mi Żoliborz ,bedzie blizej ,
ale za tydzien bo wyjezdzam.
Otka

1. Data: 2003-08-01 20:50:39

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan <j...@p...com> napisał(a):

> Jak najbardziej odpowiada mi Żoliborz ,bedzie blizej ,
> ale za tydzien bo wyjezdzam.
> Otka

OK może być za tydzień - daj znać kiedy może jeszcze ktoś ma ochotę się
spotkać? np.12 sierpnia o godz.11. Jeszcze kwestia miejsca. Może kawiarenka na
PL.Wilsona koło kina Wisła. i Zapraszamy też chętne do Zoo - umówiły się dwie
Anie - z dziećmi na placu zabaw na środku ZOO o godz.11 we wtorek 5 sierpnia.
Tak więc mamy dwa terminy przedpołudniowe - MOże być?
Ania Wwa

Łódź i Toruń - szukam kontaktu
[xxx] dzieciaczki ems
Ręczniki z pasem