Warszawka do cna skowidiocona ?

1. Data: 2021-11-24 23:54:20

Temat: Warszawka do cna skowidiocona ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwoniono do córki z sanepidu, że wnusia od dziś na kwarantannie, bo
właśnie JEDNO dziecko w jej klasie ma dodatni test na Covid.
Wnusia od dwóch tygodni nie była w szkole z powodu nasilenia dolegliwości
alergicznych, więc nie miała kontaktu z tym biednym dzieckiem
(zestresowanym niepotrzebnie przez bezduszny system), ale ten ze wszech
miar logiczny argument trafił w próżnię: ZDALNE NAUCZANIE. Dziecko nawet na
spacer wyjść nie może, q..a! Szkoła w kowidościemie to o tak fikcja
(nauczycielka POLSKIEGO I MATEMATYKI nawet zeszytów i ćwiczeniówek nie
sprawdza ani na bieżąco na lekcji, ani okresowo), a na zdalnym to już
kosmiczna fikcja. Nauczycieli połowa do zwolnienia! - rowy kopać, ulice
zamiatać, a nie wczasować się za moje pieniądze i kupczyć głosami
wyborczymi to na lewo, to na prawo!

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-25 18:46:34

Temat: Re: Warszawka do cna skowidiocona ?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2021 o 23:54, XL pisze:
> [...]
> kosmiczna fikcja. Nauczycieli połowa do zwolnienia! - rowy kopać, ulice
> zamiatać, a nie wczasować się za moje pieniądze i kupczyć głosami

Nauczanie domowe. To czego zawsze chciałaś.

--
Ewa

3. Data: 2021-11-25 20:20:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nauczanie domowe. To czego zawsze chciałaś.

Mało zrozumiałaś z tego, czego JA CHCĘ.
Na pewno nie chcę, aby do szkoły szła dotacja na dziecko, ktore w niej nie
jest uczone. A skoro ona tam idzie, a bezprawnie!!! odmówiono dziecku
uczenia, to istnieją procesy zbiorowe założone przez rodziców takich
dzieci. NIE MA ŻADNEGO PRAWNEGO UZASADNIENIA, aby ZDROWEMU DZIECKU ZAKAZANO
CHODZENIA DO SZKOŁY I TYM SAMYM UNIEMOŻLIWIANO REALIZACJĘ POWSZECHNEGO
OBOWIĄZKU SZKOLNEGO - to uzasadnienie pozwu.
Czy cokolwiek z tego rozumiesz?

4. Data: 2021-11-25 20:52:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 20:20, XL pisze:

> [...]
> CHODZENIA DO SZKOŁY I TYM SAMYM UNIEMOŻLIWIANO REALIZACJĘ POWSZECHNEGO
> OBOWIĄZKU SZKOLNEGO - to uzasadnienie pozwu.

Nie, nie rozumiem. Dlaczego teraz - kiedy to masz okazję bez zbędnych
formalności realizować postulaty, o których tu tak szumnie przed laty
opowiadałaś - wolałabyś zafundować dziecku samotne siedzenie w klasie, w
dodatku z jakimś niedouczonym bęcwałem nauczycielem.

--
Ewa

Dość kowidoterroru w Austrii!
Covid - zmiana tv-narracji?
Słowo na ,,pandemię".
The Lancet: ,,Stygmatyzacja nieszczepionych nie jest uzasadniona."
Trzy łyki kowidomatematyki.