Warszawka jak zwykle górą

21. Data: 2017-06-10 15:24:25

Temat: Re: Warszawka jak zwykle górą
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 15:18, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie wskazałaś, którzy to chcą się poróżnić. ;-) Obawiasz się czegoś?

oczywiście że ciebie :-)

> Czyli tak by spełniało się "Panu Bogu świeczkę i Diabłu ogarek" ? ;-)

nie. ścieżką własnych poglądów, a że niektóre z nich pokrywają się
z waszymi to już zwykły przypadek nie oportunizm :-)

22. Data: 2017-06-10 15:27:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Też ich czegoś nauczyliśmy - nawet ostatnio :->

Uczymy się wzajem od siebie. Jaka szkoda,że kobiety nie chcą dostrzec
tego, że nie tylko one mają wiedzę potrzebną do wychowywania dzieci i
mężczyzn lecz, że one również mogą się same od dzieci i mężczyzn czegoś
nauczyć. To tak na marginesie i a'propos "Pomocy wzajemnej jako czynnika
rozwoju". Dodam skromnie: rozwoju społecznego a nie tylko materialnego.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

23. Data: 2017-06-10 15:28:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ale szwargotnęłaś bez sensu.

Bywam i słyszę.

24. Data: 2017-06-10 15:29:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panst
w-trojmorza.html

> Niech się Kielce wykazują, a co tam.
> LOL

No właśnie.

25. Data: 2017-06-10 15:31:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> nauczyć. To tak na marginesie i a'propos "Pomocy wzajemnej jako czynnika
> rozwoju". Dodam skromnie: rozwoju społecznego a nie tylko materialnego.

Ba - BRATNIEJ!
LOL

26. Data: 2017-06-10 15:32:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Da się - ale się nie chce. Dlatego Wrocław się nie liczy. I tez
> pełen szumowin.

Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom: faktów historycznych nie a się
zmienić ponieważ one się STAŁY i należą do PRZESZŁOŚCI. Można
kształtować PRZYSZŁOŚĆ jeżeli wyciągnie się należyte wnioski z
PRZESZŁOŚCI. Taka jest ścieżka postępu społecznego przede wszystkim.

> Zawsze proniemieckie, bo przez Niemców subsydiowane.

Szkoda, że PRL nie potrafiła wspierać tego pogranicznego miasta
europejskich regionów i zmuszała mieszkańców Wrocławia do korzystania z
niemieckiej zapomogi (i zapobiegliwości).

27. Data: 2017-06-10 15:37:15

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak widać mylisz się. Vide temat wątku :->

...bo na razie skupia jeszcze w swoich łapskach wszystkie sieci
decyzyjne pajęczyny i wysysa z reszty kraju wszystko co najcenniejsze?
To się skończy wraz z rozwojem demokracji obywatelskiej (albo
uczestniczącej). Krwiopijcze molochy nie mają racji bytu.

28. Data: 2017-06-10 15:42:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ba - BRATNIEJ! LOL

Od przyzwyczajeń trudno się jest tak od razu uwolnić. Jako kobieta
doświadczona powinnaś o tym co nieco wiedzieć. ;-)

29. Data: 2017-06-10 15:54:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> oczywiście że ciebie :-)

A nie powinnaś; ja nawet mrówki nie skrzywdzę. :-)
Zdarza się jednak, że cudzą krzywdę nie mam żadnego wpływu... :-(

> nie. ścieżką własnych poglądów, a że niektóre z nich pokrywają się z
> waszymi to już zwykły przypadek nie oportunizm :-)

Skoro jest zbieżność to może i całkowita zgodność jest możliwa...?

30. Data: 2017-06-10 16:10:29

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 14:53, LeoTar Gnostyk pisze:
> Możesz być miej ogólnikowa a bardziej konkretna? Boisz się komuś
> nadepnąć na odcisk?

Mnie to wygląda na starą trollowską metodę, zwaną z angielska ,,circle
jerk" albo ,,echo chamber," którą Wałęsa nazwał kiedyś opisowo ,,jestem za
a nawet przeciw." Celem tej metody jest niedopuszczenie do jakiejkolwiek
rzetelnej dyskusji. Niebem trolli jest rechot i bicie pałami po łbach
niepodejrzewających ,,ustawki" pożytecznych idiotów.

Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...