Warszawka jak zwykle górą

31. Data: 2017-06-10 16:11:24

Temat: Re: Warszawka jak zwykle górą
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom: faktów historycznych nie a się
> zmienić ponieważ one się STAŁY i należą do PRZESZŁOŚCI. Można
> kształtować PRZYSZŁOŚĆ jeżeli wyciągnie się należyte wnioski z
> PRZESZŁOŚCI. Taka jest ścieżka postępu społecznego przede wszystkim.

> Szkoda, że PRL nie potrafiła wspierać tego pogranicznego miasta
> europejskich regionów i zmuszała mieszkańców Wrocławia do korzystania z
> niemieckiej zapomogi (i zapobiegliwości).

Jakich tam mieszkańców? Śledzików, napływowo-przesiedleńczą zbieraninę ze
Wschodu. Nie ubliżając przesiedleńcom.

32. Data: 2017-06-10 16:12:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> ...bo na razie skupia jeszcze w swoich łapskach wszystkie sieci
> decyzyjne pajęczyny i wysysa z reszty kraju wszystko co najcenniejsze?
> To się skończy wraz z rozwojem demokracji obywatelskiej (albo
> uczestniczącej). Krwiopijcze molochy nie mają racji bytu.

Uhmmmm...

33. Data: 2017-06-10 16:13:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Od przyzwyczajeń trudno się jest tak od razu uwolnić. Jako kobieta
> doświadczona powinnaś o tym co nieco wiedzieć. ;-)

Co ma piernik?

34. Data: 2017-06-10 16:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> Mnie to wygląda na starą trollowską

Tak, trollu.

35. Data: 2017-06-10 16:32:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jakich tam mieszkańców? Śledzików, napływowo-przesiedleńczą
> zbieraninę ze Wschodu. Nie ubliżając przesiedleńcom.

A jednak im ubliżasz traktując bardziej homogeniczną społeczność Polski
centralnej jako coś lepszego, bardziej wartościowego. Czyżby opinia
Kviata o Tobie, że jesteś faszystką, miała znaleźć swoje uzasadnienie?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

36. Data: 2017-06-10 16:34:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Co ma piernik?

Pomyśl. Pobudź swoją wyobraźnię. Przykro byłoby mi wyciągnąć wniosek,że
Cię... przeceniłem.

37. Data: 2017-06-10 16:43:01

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 14:47, LeoTar Gnostyk pisze:

> A przy okazji pełna mętów, złodziei i wszelkiej maści szumowin.

Kompleksy z Ciebie wyłażą i tyle:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

38. Data: 2017-06-10 16:55:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek pisze:

> Kompleksy z Ciebie wyłażą i tyle:)

Co niuchasz, że masz takie odlotowe zwidy? ;-)

39. Data: 2017-06-10 17:55:11

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 15:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> A nie powinnaś; ja nawet mrówki nie skrzywdzę. :-)
> Zdarza się jednak, że cudzą krzywdę nie mam żadnego wpływu... :-(

sorki ale źle się wyraziłam. miałam na myśli ciebie jako tego
który lubi się poróżnić o byle co. :-)

> Skoro jest zbieżność to może i całkowita zgodność jest możliwa...?

całkowita zgodność to luksus na który mnie nie stać ;-)

40. Data: 2017-06-10 18:03:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> sorki ale źle się wyraziłam. miałam na myśli ciebie jako tego który
> lubi się poróżnić o byle co. :-)

Zatem chyba mnie z kimś pomyliłaś - ja sprzeczam się tylko o sprawy
zasadnicze. Nigdy o drobiazgi

> całkowita zgodność to luksus na który mnie nie stać ;-)

Od drobiazgów, drobnych nieporozumień zaczynają się grube sprzeczki.
Pozostaje więc tylko pełna zgodność. No ale skoro Ciebie na nią nie
stać... No cóż... :-(

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...