Warszawka jak zwykle górą

41. Data: 2017-06-10 21:02:35

Temat: Re: Warszawka jak zwykle górą
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 16:55, LeoTar Gnostyk pisze:

> Co niuchasz, że masz takie odlotowe zwidy? ;-)

A co masz? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

42. Data: 2017-06-10 21:13:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A jednak im ubliżasz traktując bardziej homogeniczną społeczność Polski
> centralnej jako coś lepszego, bardziej wartościowego. Czyżby opinia
> Kviata o Tobie, że jesteś faszystką, miała znaleźć swoje uzasadnienie?

Albowiem tylko Tobie wolno odczuwać (cyt.) LOKALNY PATRIOTYZM? Ten Twój
(cyt.) lokalny dolnośląski jest tym lepszym, niż mój faszystowski
centralnopolski?

A opiniami cwietii to wiesz, możesz sobie... w chwili słabości żołądkowej.
Na mnie te strachy nie działają.

43. Data: 2017-06-10 21:17:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Pomyśl. Pobudź swoją wyobraźnię. Przykro byłoby mi wyciągnąć wniosek,że
> Cię... przeceniłem.

Czyli chciałeś cenić??? Jeżeli chcesz zachować w spójności swoje teoryjki o
kobietach, to nie ma mowy o cenieniu mnie. Dlatego nawet się nie staram
zasłużyć. Nie chce mi się. Wolę kawę na ławę. Ot, lenistwo :->

44. Data: 2017-06-11 10:10:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 12:35, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> samodzielność. Zawłaszczyła nawet Forum Państw Trójmorza i Global Forum,
> w których ma uczestniczyć Donald Trump, a które miały się odbyć we
donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panst
w-trojmorza.html

Ale to się niebawem zmieni. Tak się przypadkiem składa, że w przyszłym
tygodniu odwiedzam Wrocław. Żebyś docenił znaczenie tego gestu wiedz, że
będzie to pierwsze i jedyne europejskie miasto, które odwiedzę w
przyszłym tygodniu. Nie przypadkowo Trump zmienił Wrocław na Warszawę.
Wiedział bowiem że splendor i blask który pozostanie jeszcze długo po
mojej wizycie, spowoduje że jego przyjazd pozostanie niezauważony.

Dębska

45. Data: 2017-06-11 10:43:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 14:57 LeoTar Gnostyk <l...@l...net> pisze:

> Taka była historia tego regionu i nie da się tego zmienić. Ale też
> dzięki wielokulturowości Wrocławia powstawały tutaj ciekawe projekty
> społeczne...

:O
Na przyład projekt społeczny "Przytul murzyna", firmowany przez Urząd
Miasta Wrocławia:
http://majorfydrych.blog.onet.pl/2012/05/11/rasizm-u
-dutkiewicza-we-wroclawiu/
w odpowiedzi na pobicie czarnoskórego pracownika Google Polska.

We Wrocławiu pięknie sprawdza się motto Fydrycha:

"Walczyliśmy o wolność by idioci
mieli więcej do powiedzenia"
Major Waldemar Fydrych ,,Don Generał"

--
Trefniś

46. Data: 2017-06-11 11:57:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> Wiedział bowiem że splendor i blask który pozostanie jeszcze długo po
> mojej wizycie, spowoduje że jego przyjazd pozostanie niezauważony.

Kurczę, robisz mi tam konkurencję! Niedopuszczalne :-D

47. Data: 2017-06-13 19:29:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Albowiem tylko Tobie wolno odczuwać (cyt.) LOKALNY PATRIOTYZM? Ten
> Twój (cyt.) lokalny dolnośląski jest tym lepszym, niż mój
> faszystowski centralnopolski?

Z tego wynika, że i patriotyzm i faszyzm są siebie warte...? Czyż nie
tak? A skoro i patriotyzm i faszyzm, nieważne jaki jest ich zasięg
zawsze będą zarzewiem walki o to kto jest lepszy. Zresztą nie tylko te
współczesne, również te z przeszłości chociaż może inaczej były
nazywane. Jeżeli więc chcemy wyeliminować rywalizację, która zawsze
prowadzi do eskalacji przemocy, to powinniśmy się uwolnić od takich
zjawisk społecznych, które są zarzewiem nierówności.

> A opiniami cwietii to wiesz, możesz sobie... w chwili słabości
> żołądkowej. Na mnie te strachy nie działają.

A kto tu mówi zaraz o strachach? Strachy są konsekwencją braku wiedzy,
nierówności w jej posiadaniu albo udawania (manipulacji, że się coś wie
lepiej). Taka nierówność i jej efekt czyli kryzys poznania to zarzewie
przemocy, która bezmyślnie eskaluje byle tylko utrzymać dominację nad
drugim osobnikiem.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

48. Data: 2017-06-14 11:01:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2017 o 10:10, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> Wiedział bowiem że splendor i blask który pozostanie jeszcze długo po
> mojej wizycie, spowoduje że jego przyjazd pozostanie niezauważony.

A po niemiecku mówisz?

Ewa

49. Data: 2017-06-15 05:43:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 czerwca 2017 12:35:20 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> [...]
> LeoTar Gnostyk
>
> Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/
> Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Leo, to przymierze bedzie wygladac troche inaczej
chyba, niz wielcy oszusci sobie zalozyli.

jacek

50. Data: 2017-06-15 13:36:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:

> [...]
w-trojmorza.html

> Leo, to przymierze bedzie wygladac troche inaczej chyba, niz wielcy

Całkowicie się z Tobą zgadzam: przymierze ludzi wolnych i
odpowiedzialnych jest już budowane "od dołu". Z góry idzie tylko
rozpierducha. Ale by to budowane nie stało się kolejną wydmuszką zmianie
muszą ulec zwyczaje wychowawcze panujące w rodzinach by młodzi ludzie
opuszczający swoje lęgowiska byli wolni, niezależni i
odpowiedzialni. By zakończyli wreszcie śmiertelny, niosący zniszczenie i
zagładę "wyścig szczurów".

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...