Wasze zdrowie ...

1. Data: 2000-11-03 22:25:03

Temat: Wasze zdrowie ...
Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siedzę sobie i piję czwarte piwo (a może piąte?), czytając wasze maile.

I wiecie co ?
Pomyślałem sobie: wasze zdrowie !!!
Piję za zuzę, która cieszy się z pracy, za gościa, który was podpuszcza, że
lubi puszczać bąki ..., za E-milkę, która nie poszła na piwo, a miałaby
ochotę ...
Piję za was wszystkich.

Jestem sam tzn. tylko ja nie śpię.
Pamiętam, że gdy byłem w ogólniaku, to było podobnie. Starsi szli spać, a ja
zaczynałem pisać, czytać, słuchać muzyki, rysować.

Otworzyłem kolejne piwo.

Nie spanie gdy wszyscy śpią ma w sobie coś magicznego. Jak byłem mały, to
ktoś mi czytał bajkę o ... jakimś stworku ... ktory sobie latął i zaglądał
do okien patrząc jak wszyscy śpią.

Piję za wszystkich, którzy jeszcze nie złamali wszystkich zasad, w które
wierzyli. I za tych, co już wszystkie złamali. Piję za zakochanych (Ancia ?
hans?), bo to stan sam w sobie magiczny. Piję za mojego ... znajomego, który
cały czas myśli, że uwiodłem mu żonę (nie zrobiłem tego, jestem na to zbyt
poczciwy), za wszystkich, od których się czegoś nauczyłem, chociaż czasem
nie było to miłe.
Piję za ciebie Rafał (nie wierzę, zę ne czytasz tej listy - jakkolwiek się
tu nazywasz). Dzieki tobie wybrałem drogę, ty wysłałeś mnie też do szpitala

Żebym chociaż był pijany ... ale nie, po prostu zebrało mi się na gadanie.
Jutro zabiorę mojego syna na bowling (spodobało mu się) - to sobota - dzień
spotkań z dzieckiem.

Pije za siebie, bo porządny ze mnie gość (wbrew pozorom).

Piję za wszystkich, których kocham.

I piję za was. Nie znam was, ale już was polubiłem.

Wasze zdrowie !
(Wiecie jak to jest - picie bez toastów to alkoholizm)

--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-11-04 01:15:24

Temat: Re: Wasze zdrowie ...
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brian wrote:
[..]
> [...]
[..]
> Nie spanie gdy wszyscy śpią ma w sobie coś magicznego. Jak byłem mały, to

Heh... a myślałem, że jestem unikatem!
Tylko, że ja tak miałem od dzieciństwa - długie, długie lata wkurzało rodziców
moje chodzenie po nocach a szczególnie wymykanie się na łąki :))

I dzięki za toasty.

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-04 09:43:09

Od: "S....pik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Brian siedząc po nocy i sącząc to i OwO (może lepiej brzmi OvO ?)
napisał był w news:8tvehl$1cr$1@news.internetia.pl...
(...)
> Piję za was wszystkich.
(...)
> Pije za siebie, bo porządny ze mnie gość (wbrew pozorom).
(...)
> Wasze zdrowie !

:)) Cieszę się Brian - Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć! I wiem, że
porządny z Ciebie gość!
Tyle tylko, że u nas noc zaczyna się tak gdzieś kole 01:30 AM:)
więc nie rozumiem dlaczego o 23:25 mówisz że to noc, i że wszyscy spią...
A do tego nazywasz to "postempowaniem"! - o'pardon - to już musiało być
nad ranem, ok. nie ma się o co gniewać:)))

Ja tylko tak... próbuję nowych łączy. I przecież zupełnie serio wiem, że
porządny z Ciebie Gość!:) Choć dotykasz tego tam... *Adriana* ~
OK. Wiem. Nie dotykasz jego tylko wydumanego przezeń tematu. ok.ok.

> --
> Brian
St...pik FantAsta (SF?)
- - - - - - - - - - - - - -

1. Data: 2000-11-04 12:28:19

Od: "Ancia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siedzę sobie i piję czwarte piwo (a może piąte?), czytając wasze maile.

Nie pij tyle :-(. Zmieszaj sobie roznego rodzaju alkohole, wciskaj w siebie
na chama, a pozniej wszystko obrzygaj. Moze na pare dni odechce Ci sie chlac
pijusu jeden!!
Ania

1. Data: 2000-11-05 00:00:05

Od: "Stefan Turalski -junior" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brian" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
że
> lubi puszczać bąki ..., za E-milkę, która nie poszła na piwo, a miałaby

[ciach]

A ja nie pije (tz.abstynent) ale wreszcie zrozumialem dlaczego ludziska tak
to lubia... jezyki sie rozplatuja i mysli z glowy/ mozgu na jezyk same
plyna..
Dlaczego pijesz? Bo mi wstyd. Czego Ci wstyd? Ze pije..
Pamietacie to jeszcze
Stic ( U] <-4U Brian)

1. Data: 2000-11-05 12:46:03

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tiaaaaaa cholera jaiz ten swiat przewrotny jest.... w czwartek pilem za
anie.... w piatek palilem bo bylem w kinie na filmie U -571 (polecam jak
ktos chce to mam divx takze komus z warszawy moge pozyczyc ).... wczoraj
pilem bo byly urodziny qmpla ( no i opijalem szkole).... no ale juz koniec
na jakis dobry czas... przyznam ze nie ma nic lepszego niz posiedziec z
buteleczka piasta/2 piastow/potem 3 piastow.... przy kompie z ukochana
muzyka na uszach.... poczytac... pomyslec... wyluzowac sie....
picoe alkoholu jest dla ludzi pozytywnym zjawiskiem - oczywiscie raz na
jakis czas... powoduje odizolowanie sie od problemow... przeanalizowanie je
z innej plaszczyzny....
pozdrawaiam
sos3n

1. Data: 2000-11-05 14:10:17

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"sos3n" <s...@p...pl>

picoe alkoholu jest dla ludzi pozytywnym zjawiskiem -
Tak, napicie się alkoholu może mieć pozytywny skutek, acz jako zjawisko jest
negatywne.
oczywiscie raz na jakis czas...
Kłopot w tym, że to, co smakuje, wciąga.
powoduje odizolowanie sie od problemow...
Taaaak, nadzwyczaj skutecznie. Takie czasowe znieczulenie.
przeanalizowanie je z innej plaszczyzny....
Nie, nie powoduje żadnego ,,przeanalizowania problemów" a tylko to, co
powyżej.

1. Data: 2000-11-05 14:29:39

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to sie troszeczke roznimy :) mam jeszcze prosbe nie pisz w HTML'u bo krzaczory mi
wyskakuja ;)
plain text jest lepszy ;)

1.Tak, napicie się alkoholu może mieć pozytywny skutek, acz jako zjawisko jest
negatywne

nadmierne spozywanie tak... ale nie spontaniczne... i raz na jakis czas...

2.Kłopot w tym, że to, co smakuje, wciąga.

to zalezy tylko od twojej woli... przyznam szczerze ze czesto pijam wino (wino - nie
jabole;), smakuje mi, ale jeszcze sie nie wciagnelem w nalog... byc moze dlatego ze
u mnie w rodzinie zawsze do obiadu bylo wino - lampka na trawienie ;) lekkiego wina
;)

3.Taaaak, nadzwyczaj skutecznie. Takie czasowe znieczulenie

nawet nie o to chodzi... to jest kwestja wlasnego odczucia... ja naprzyklad po
martini potrafie usiasc sobie w fotelu saczac wino i myslec nad sprawami.... i
czasami znajduje jakies rozwiazanie... bo poprostu rozluzniam sie... i patrze na to
z innej perspektywy..

4. Nie, nie powoduje żadnego ,,przeanalizowania problemów" a tylko to, co powyżej

twoje zdanie jest bardzo subiektywnym odczuciem... u mnie te procesy wystepuja w
innej formie

sos3n

1. Data: 2000-11-05 18:22:15

Temat: Twoje zdrowie Brian...
Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem sam tzn. tylko ja nie śpię.
-------------- nie tylko Ty.....
samotne noce mają w sobie coś magicznego - lub koszmarnego. Takie bycie ze sobą.
Twoje zdrowie Brian..

------------- jak też, stąd toast>

1. Data: 2000-11-06 12:16:28

Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>..., za E-milkę, która nie poszła na piwo, a miałaby
> ochotę ...

Ochotę to mam ale nie piję bo po trzeźwemu lepiej mi się myśli.
Wtedy dopiero dochodzę do konstruktywnych wniosków, roztrząsam różne teorie,
problemy, swoje życie... czyli robię to cały czas bo non stop jestem
trzeźwa.
Cieszę się Brian, że pijesz za moje zdrowie, pewnie dlatego czuję się tak
dobrze.
Tylko chłopie uważaj żebyś z naszego (czyli grupowiczów) powodu nie dołączył
do AA.

ściskam
E-Milka

marihuana - demonstracja