Wątek przeprośny.

1. Data: 2003-09-26 11:36:29

Temat: Wątek przeprośny.
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś tam ktoś tam pare wątków wyżej przepraszał kogoś za coś. Wg. jednych
szczerze, wg innych nie szczerze ...fajnie, niefajnie. To ja mam prośbę.
Przeproście mnie w tym wątku: szczerze, nie szczerze ...fajnie, niefajnie.
Jeśli nie czujecie się winni to nie przepraszajcie, ale napiszcie że nie
przepraszacie ... wiecie takie zbiorowe oczyszczenie :-)

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-09-26 11:46:13

Temat: Re: Wątek przeprośny.
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

> [...]
> Jeśli nie czujecie się winni to nie przepraszajcie, ale napiszcie że
> nie przepraszacie ... wiecie takie zbiorowe oczyszczenie :-)

przepraszam Cię jeśli cos spieprzyłeś
bo jeśli zrobiłeś to nieświadomie - to nie Twoja wina
jeśli zrobiłeś świadomie - to też nie Twoja wina
przyjmij więc przeprosiny i POPRAW SIĘ :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 11:54:42

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> przepraszam Cię jeśli cos spieprzyłeś
> bo jeśli zrobiłeś to nieświadomie - to nie Twoja wina
> jeśli zrobiłeś świadomie - to też nie Twoja wina
> przyjmij więc przeprosiny i POPRAW SIĘ :)

Brawo, ktoś kto umie przyznać się do cudzych błędów, zasługuje na miano
inteligentnego człowieka. Pamiętaj - umiejętnośc przepraszania czyni z nas
prawdziwych ludzi !!!! Nie wstydźmy się cudzych błędów.

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-09-26 12:02:22

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bl18f3$1lm8$1@foka.acn.pl> misio <Przemysław Dębski> misio:

> Pzdr.
> P.D.

czy ty czasem nie studiowałeś na ujocie na matematyce?

--
masia i tosia w jednym spały domku
masia w szlafroszku a tosia w podomku

1. Data: 2003-09-26 12:03:25

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz> napisał w
wiadomości

> czy ty czasem nie studiowałeś na ujocie na matematyce?

Nie. I przy okazji chciałbym za to przeprosić.

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-09-26 12:14:49

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bl1a0p$1ma5$1@foka.acn.pl> misio <Przemysław Dębski> misio:

> Nie.

a to przepraszam

--
misiu....

Bosh - co to za jaja?
google a widoczność ;)
Małżeństwo z wyboru, zafascynowania, rozsądku
Sposoby postrzegania i wyrażanie swoich potrzeb