Watrobka wieprzowa.

1. Data: 2000-12-11 06:37:16

Temat: Watrobka wieprzowa.
Od: "Janusz D." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow. Mam krotkie pytanie, czy mozna zamrozic swierza watrobe
wieprzowa, czy nie zmieni sie struktura miesa po jej rozmrozeniu. Nigdy nie
zamrazalem watroby bo uwazalem ze nie powinno sie takiego miesa zamrazac.
--

Pozdrawiam Janusz
-------------------------------------

1. Data: 2000-12-11 10:37:25

Temat: Re: Watrobka wieprzowa.
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz D. wystukał w wiadomości <911sis$e3b$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> zamrazalem watroby bo uwazalem ze nie powinno sie takiego miesa zamrazac.

Hmmm... W# dawnych czasach gdy na przełomie podstawówki i liceum musiałam
zostać sama na gospodarstwie, a z zaopatrzeniem bywały kłopoty w zamrażarce
została już pokrojona wątróbka - z jakiego zwierza nie pomnę, ale na pewno
nie drobiowa. Po powrocie ze szkoły wyciągałam odpowiednią porcję (zamrożoną
na kość), obtaczałam w mące i nadal stukajace wrzucałam na patelnię.
Smakowało mi i żyję do dziś. Ale ogólnie jestem wątróbkożercą i po powrocie
ze szkoły byłam głodna jak wilk... :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://esensja.art.pl =(';')=

1. Data: 2000-12-11 11:05:21

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz D." wrote:

> [...]
> zamrazalem watroby bo uwazalem ze nie powinno sie takiego miesa zamrazac.

i całkowicie słusznie - przy głębokim zamrożeniu popękają ścianki
komórkowe i wątroba się po prostu rozleci do postaci duzej brunatnej
kupy

sadyl

1. Data: 2000-12-11 11:27:49

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz D." napisał(a):

> [...]
> zamrazalem watroby bo uwazalem ze nie powinno sie takiego miesa zamrazac.

Podczas zamrazania watroby zachodza w niej nieodwracalne zmiany bedace wynikiem
dzialania wody. Po rozmrozeniu watroba nadal jest jadalna i dosc dobra ale jest
jakby rozklekotana, moze papka sie nie zrobi ale lepiej zrobic ja na swiezo,
niestety...

1. Data: 2000-12-11 15:53:37

Od: Krysia Thompson <k...@f...unn.ac.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Dec 2000 12:05:21 +0100, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

>i ca?kowicie s?usznie - przy g??bokim zamro?eniu pop?kaj? ?cianki
>komórkowe i w?troba si? po prostu rozleci do postaci duzej brunatnej
>kupy
>
>sadyl

o rany... nagle odeszla mi ochota na te kurze watrobki, ktore
mieszkaja w zamrazarce i czekaja na dobry dzien. Moze by takie
rozmrozone uzyc na pasztet, bo pasztetowi to chyba wszystko
jedno, czy to watrobka czy duza brunatna kupa! :-)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2000-12-11 16:49:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maltanb <m...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
zamrazac.
Watroba to nie "mieso". Ale jak nie masz wyboru to zamrozic mozna juz
przyzadzona, albo co najmniej lekko obgotwana. I raczej na krótkie
przechowywanie.
[...]
Swieza najlepsza. Niezamrazalbym drobiowych.
pozdr. Jerzy

Awokado
Prosba o salatke
Serwis Makaron i przepis na 50* tydzień br.
Olej lniany
próba