[Wawa] szukam wiśniowej torby

1. Data: 2005-04-01 12:39:04

Temat: [Wawa] szukam wiśniowej torby
Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni przemierzam Warszawę w poszukiwaniu wiśniowej torebki lub
torby. Ręce mi opadają, bo:
- wszędzie są tylko i wyłącznie torebki czarne, białe, pudrowo-różowe i
limonkowe,
- sprzedawczynie pytane o kolor wiśniowy pokazują mi torebki brązowe
(może to ja jestem spaczona, ale dla mnie wiśniowy to był zawsze kolor
owoców, a nie drewna wiśni). Profilaktycznie zaczęłam pytać o
wiśniowy-bordowy.

Poradźcie, gdzie coś takiego kupić. Szukam czegoś rozmiarów sporej
torebki / mniejszej torby, nie lubię bardzo klasycznych wzorów ani
przeładowania dodatkami. Sprawdziłam już centra handlowe typu GM,
Arkadia, Wola Park, byłam na Chmielnej i nic...

Torbę mam sobie kupić jako prezent urodzinowy, a tu chyba prędziej mi
się pieniądze rozejdą niż wypatrzę coś ciekawego ;-)

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2005-04-01 12:56:21

Temat: Re: [Wawa] szukam wiśniowej torby
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot <l...@a...pl> napisał(a):
> [...]
> (może to ja jestem spaczona, ale dla mnie wiśniowy to był zawsze kolor
> owoców, a nie drewna wiśni). Profilaktycznie zaczęłam pytać o

mialam kiedys to samo - tez faza na wisniowa torbe i tez sprzedawczynie
pokazujace brazowe (ktorych nb. nie znosze, podobnie jak brazowych
butow). wysyp daltonistek w sklepach z torebkami? wisni na oczy nie
widzialy? :)
w koncu kupilam czerwona, z materialu.

> [...]
> przeładowania dodatkami. Sprawdziłam już centra handlowe typu GM,
> Arkadia, Wola Park, byłam na Chmielnej i nic...

ponad rok temu widzialam przepiekna, ciemnoczerwona (nieco jasniejsza,
niz klasyczna wisnia, ktora, wg mnie przynajmniej, jest zblizona do
czerwonego wina) torbe w takim sklepiku blisko gł. bramy UW
(jak sie stoi do niej przodem, to w prawo). na pewno juz jej
nie ma, ale do samego sklepu byc moze warto zajrzec - byly tam
calkiem ladne rzeczy, np. torby z wieksza niz "zwykla torebka" liczba
odstajacych kieszonek (ale nie bazarowo przeladowane), z
przyzwoitej skory. w ogole warto nie poprzestawac na Chmielnej,
a zwiedzic tez Nowy Swiat.

-- kasica

1. Data: 2005-04-01 13:51:21

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał:

> [...]
> odstajacych kieszonek (ale nie bazarowo przeladowane), z
> przyzwoitej skory. w ogole warto nie poprzestawac na Chmielnej,

Dzięki, rzeczywiście przejdę się na Nowy Swiat i do tego sklepu koło UW
- może tam coś będzie.
I przypomniał mi się jeszcze jeden sklep na Trakcie Królewskim - koło
placu Zamkowego, przy przystanku.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot (bez torebki i bez wiosennych butów, ale z butami trochę
mniejszy problem...)

grzybica brwi?
Czarny adidas
Swieta, Swieta i po probkowaniu :D