Ważność recepty

następny post »
From: Maddy <m...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Ważność recepty
Date: Tue, 23 Mar 2010 14:45:10 +0100

Ile czasu ważna jest recepta?

Chodzi o lek bez refundacji - chormonalny krążek antykoncepcyjny.

Mam receptę z listopada. Zorientowałam się właśnie, że lekarka z rozpędu
wstęplowała datę. A teraz jest na urlopie.

To nie antybiotyk ani żadne psychotropy. Pełna odpłatność.

Czy zrealizują mi taką receptę?
Wyczytałam, że ważna jest 30 dni ale nie do końca zrozumiem czy to
dotyczy każdej czy tylko refundowanej recepty.

--
Maddy