Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski

1. Data: 2020-04-04 06:01:13

Temat: Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski

https://youtu.be/rXkPTdQNp5g?t=40

2. Data: 2020-04-04 10:48:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Milewski czyli agent transgalaktycznego mossadu
zmarly w 2013r? ;)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Milewsk

https://m.youtube.com/watch?v=m5VEZHfHoZE
https://m.youtube.com/watch?v=oQUR7NpL8ug

3. Data: 2020-04-04 11:25:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
>
> https://youtu.be/rXkPTdQNp5g?t=40

,,Zupełnie niezależny układ informacyjny" PRZEZ NETA ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-04-04 12:59:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
>
> https://youtu.be/rXkPTdQNp5g?t=40

,,Zupełnie niezależny układ informacyjny" PRZEZ NETA ?
---
Alez 5G walczyli...czyli ze zwiekszeniem wydajnosci totalnej ynwigilacji ;P
Niestety to totalniaccy mediumisci...o wiadomym zrodle natchnienia: "dzieci swiatla",
indygo itp

5. Data: 2020-04-04 16:06:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Alez 5G walczyli...czyli ze zwiekszeniem wydajnosci totalnej ynwigilacji ;P
> Niestety to totalniaccy mediumisci...o wiadomym zrodle natchnienia:

Jak te 5 gie wirusa też wykończy, to mi to lata, niech sobie będzie ;))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-04-04 23:45:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "dzieci swiatla", indygo itp

Jak te 5 gie wirusa też wykończy, to mi to lata, niech sobie będzie ;))
Te 5G to byl warunek sine qua non NWO wprowadzanego kartom Pandemicznom i jegoz
trwania.
CiezKO kontrolowac wszystkich PO wolnych laczach...tera im sie wszystKO sypie w
lapkach
bo nie wszystKO bylo gotowe, POspiech zlym doradcom i co nagle... ;P
Wiec teoria ze im niedopracowany jeszcze wirus za szybKO "przypadkiem" wysKOczyl z
labu
coraz bardziej prawdoPOdobne, teraz probujom ratowac co siem da, ale nic siem nie da
;)

7. Data: 2020-04-05 00:48:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 11:25, XL wrote:

> ,,Zupełnie niezależny układ informacyjny" PRZEZ NETA ?

Charakterystyczne jest to, ze na taka totalna durnote zaden troll bojowy
nie zareagowal... a na medycyne germanska, wszystkie, jak jeden i jak
na komende...

8. Data: 2020-04-05 01:32:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
labu
> coraz bardziej prawdoPOdobne, teraz probujom ratowac co siem da, ale nic siem nie

Nic tu nie ma do rzeczy 5g. Po prostu ,,się wypsnął" nowy wirus. Nowy, czyli
brak na niego szczepionki czy lekarstwa - jednako dla elit, jak i dla
szaraków.
I gdyby nie ta straszliwa RÓWNOŚĆ w zagrożeniu, elity nie kiwnęłyby nawet
paluszkiem. Nie byłoby żadnej sprawy! Ludzie by marli jak mrą, tylko nie
byłoby pospolitego ruszenia mediów, polityków, rządów, organizacji,
potentatów finansowych, celebrytów... Nie byłoby ograniczeń i żadnych, ale
to żadnych działań. Nawet by się o tym nie mówiło.
Czy ktoś mówi o tym, że w lutym zachorowało w Polsce na grypę 200 tysięcy
ludzi i kilkadziesiąt zmarło w wyniku jej powikłań???!!!
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-04-05 01:33:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-04-05 03:41:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 01:33, XL wrote:

> ?

Musza miec gdzies jaka liste czytana przez demona... znaczy: /dev/demon'a!

Nocne Polaków rozmowy...?
SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Wycie opozycji rośnie...,
Nostradamus