Wdowa pocelebryci też w sądzie?

1. Data: 2019-01-26 02:51:31

Temat: Wdowa pocelebryci też w sądzie?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://kierunki.info.pl/zona-adamowicza-na-oku-prok
uratury-bedzie-sad/

Co to za ludzie? Ta kobieta rozkwitła!
Uśmiechy, wywiady... Prawdę mowiąc na żadnym zdjęciu nie miała choćby
opuchniętych powiek.

Kiedy mojej koleżance zmarł nagle mąż, to (chociaż była zawsze twarda i
zrownoważona) z dnia na dzień zrobiła się z niej dosłownie trzesąca się
staruszka, nie mowiła składnie albo wcale nie mogła wydobyć głosu, miała
nawet trudności z chodzeniem, a oczy wypłakała do cna, niemal straciła je
razem ze wzrokiem. Syn karmił ją łyżeczką, bo by nawet nie jadła. Pilnował
jej nawet w nocy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-01-26 11:20:47

Temat: Re: Wdowa pocelebryci też w sądzie?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 02:51, XL pisze:
> [...]
> razem ze wzrokiem. Syn karmił ją łyżeczką, bo by nawet nie jadła. Pilnował

Jak dojdziecie do władzy, to zapiszecie takie prawidłowe zachowanie
wdowy w ustawie?
Zarządza się, że wdowa:
1) zrobi się trzęsącą staruszką
2) mówi nieskładnie
3) ma trudności z chodzeniem
4) ma do can wypłakane oczy
5) niemal traci wzrok
6) ma nie jeść
7) ma być karmiona przez syna
8) ma być pilnowana w nocy przez syna

A co gdy nie ma syna?

Jaka będzie kara za zachowanie wdowy niezgodne z postawą prawdziwego
polskiego narodu, np. za brak problemów z chodzeniem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-26 13:45:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak dojdziecie do władzy, to zapiszecie takie prawidłowe zachowanie

Na pewno będzie to brak ogolnopaństwowej histerii w mediach po pogrzebach
proniemieckich lewaków. Ich żony niech sobie nawet robią publiczny striptiz
- dla odróżnienia się od reszty.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-26 13:47:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak dojdziecie do władzy

Może już się bój?
http://ewybory.eu/sonda-internetowa-wybory-parlament
arne/?fbclid=IwAR1DBuN8hyFrsXZOU-m11H-CsMdZzPQ1JPtgu
B99Awy25F0LOJA9cxvEMGo
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-01-26 16:19:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 13:45, XL pisze:

> Na pewno będzie to brak ogolnopaństwowej histerii w mediach po pogrzebach
> proniemieckich lewaków.

Jak chcesz zapewnić ten brak? Będą zakazane ustawowo?

> Ich żony niech sobie nawet robią publiczny striptiz
> - dla odróżnienia się od reszty.

No to skąd wiesz, że będzie brak, skoro "niech sobie robią"?

Kompletny brak logiki. Nie przemyślałaś tego co napisałaś, jak zwykle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-01-26 16:22:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 13:47, XL pisze:

> Może już się bój?

Dlaczego mam się bać? I czego?
Przecież wasza partia jest pokojowa, chce dobrze i kocha bliźniego...
Czy nie jest?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Ciocie i wujkowie hejterzy
Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc
Kim są prawdziwi Polacy?
Lewacka ruja i porubstwo!
Sonda :-)