Wędzone pstrągi

1. Data: 2002-05-29 12:39:55

Temat: Wędzone pstrągi
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja Kochani!
Ja tylko tak, bez niczego ważnego...
Chciałbym pochwalić się, że jutro jadę sobie na łykend na Warmię i będe jadł
pstrągi, które właśnie [przed chwilą dostałem telefon] zaczęły wędzić się na
zimno.
I nie mogę się już doczekać.
A Wy, będziecie jedli coś przepysznego w ten łykend?

pozdr,
Grzesio Extra Dziewica (albo Ekstralaska) vel Reklamowicz

1. Data: 2002-05-29 12:41:18

Temat: Re: Wędzone pstrągi
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> pstrągi, które właśnie [przed chwilą dostałem telefon] zaczęły wędzić się

ps. Pstrągi zostały złowione dzisiaj rano. Ale będzie pycha!!!

pozdr,
grzesio

1. Data: 2002-05-29 12:46:10

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> ps. Pstrągi zostały złowione dzisiaj rano. Ale będzie pycha!!!
>
> pozdr,
> grzesio

a tyś Grzechu warty, daj trochę.

Waldek

1. Data: 2002-05-29 12:48:48

Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie mogę się już doczekać.
> A Wy, będziecie jedli coś przepysznego w ten łykend?

ja będę próbować kuchni holenderskiej i mam nadzieję, że nie skończy się na
frytkach z majonezem...
a swoją drogą co polecacie? Będę w Holandii przez prawie tydzień więc może i
okazje do degustacji się znajdą....

--

Claris /ona/

1. Data: 2002-05-29 12:49:33

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> a tyś Grzechu warty, daj trochę.

Zapraszam! Będę pod Olsztynem. Wpadniesz?

pozdr,
grzesio

1. Data: 2002-05-29 12:50:50

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> a tyś Grzechu warty, daj trochę.

Oj, kurcze, pewnie nie wpadniesz, bo Tyś chyba daleczko...
Nie mniej jednak było by miło.
Wpadnij we wrzesniu na grzybowanie, co?

pozdr,
grzesio

1. Data: 2002-05-29 12:51:07

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:ad2ira$sl4$...@n...gazeta.pl...

> Oj, kurcze, pewnie nie wpadniesz, bo Tyś chyba daleczko...
> Nie mniej jednak było by miło.
> Wpadnij we wrzesniu na grzybowanie, co?

to może ja będę wracać z wczasów tamtędy, proszę stać na poboczu i trzymać
koszyk z grzybami, chwycę w locie, hehe i pojadę do Gdańska z uśmiechem na
ustach :)
W podziękowaniu wyślę Ci landrynkę pocztą, hie hie hie

wkn

1. Data: 2002-05-29 13:14:40

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, kurcze, pewnie nie wpadniesz, bo Tyś chyba daleczko...
> Nie mniej jednak było by miło.
> Wpadnij we wrzesniu na grzybowanie, co?

Olsztyn mi chwilowo nie po drodze. W sierpniu będę prawdopobnie w
Maladze, a we wrześniu to albo Moskwa albo Tuluza, albo Berlin ;-)

Waldek

1. Data: 2002-05-29 13:53:03

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A Wy, będziecie jedli coś przepysznego w ten łykend?

Jajo strusia

Qwax

1. Data: 2002-05-29 18:48:31

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine wrote:

> Zapraszam! Będę pod Olsztynem. Wpadniesz?
>
> pozdr,
> grzesio

Grzesiu, z wegorza mozna zrobic pyszne sushi rolowane. Musi byc albo
upieczony albo wedzony. Trzeba wydlubac osci. Kroi sie go w paski, jak
inne ryby do rolowanej sushi, i po zrolowaniu na morszczynie z ryzem, z
kawalkiem surowego ogorka, polewa sie specjalnym slodkawym sosem: 1
czesc teryiaki - 1 czesc cukru, podgotowane na malym ogniu przez 5
minut, az troche zgestnieje. Do tej sushi nie uzywa sie wasabi. Polecam.

Magdalena Bassett
Kalifornia

Jajko
== Jeszcze tylko 4 dni ksiazki kulinarne do wygrania (ostatnie juz ogloszenie) ==
jak dlugo mlody koziolek???
moze lekko OT
Kluski na parze, papuchy i takie tam........