Werbena na balkon

1. Data: 2009-04-14 15:47:35

Temat: Werbena na balkon
Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ktoś mi polecił werbenę, kupiłem, lecz widzę ze konieczne było jej
zasianie do inspektu już marcu. Czy mogę ją wysiać bezpośrednio do
skrzynek balkonowych teraz/ później? Czy jednak jeszcze teraz wysiać do
doniczek stojących w domu i później przesadzić na balkon?

Dzięki za porady,

stclaus

2. Data: 2009-04-14 18:02:37

Temat: Re: Werbena na balkon
Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skrzynek balkonowych teraz/ później? Czy jednak jeszcze teraz wysiać do
> doniczek stojących w domu i później przesadzić na balkon?

Już do skrzynek.

3. Data: 2009-04-14 20:41:57

Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM pisze: