Wertykulato elektryczny

11. Data: 2020-03-20 13:22:26

Temat: Re: Wertykulato elektryczny
Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z jednej strony ucieszyłam się, że sprzęt gotowy do pracy, a z drugiej
> strony było mi szkoda, bo upatrzyłam sobie z innej firmy wertykulator o
> wadze 8 kg. Co przy moim wieku i siłach ma duże znaczenie.

Ale lżejszy może być bardziej zawodny. Na przykład łożyska wirnika może
mieć osadzone bezpośrednio w plastikowej obudowie. Wtedy przy
ewentualnym przegrzaniu topi się i wykrzywia obudowa zaklinowując
silnik. Możesz poczytać gdzieś na Amazonie relacje właścicieli lekkich
kosiarek Boscha...

Poza tym wertykulator to nie żelazko, z nim przechodzisz długie proste
dystanse i waga ma mniejsze znaczenie.

12. Data: 2020-03-20 15:57:44

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 12:34, Krycha pisze:

> Skręciłam ten. Wyjęłam z jednego otworu resztki metalu z nawiercania i inne
> elementy trzeba było docisnąć, ale dało się skręcić.

Przeproś Castoramę...

13. Data: 2020-03-23 11:04:04

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 23:34, Krycha pisze:
(...)
> Dziś jechałam oddać, bo okazał się bublem.
(...)

Powyższe okazało się nieprawdą, więc odszczekuję i pokrywam głowę
popiołem. :-(

Krycha.

14. Data: 2020-03-23 11:36:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> (...)
>
> Powyższe okazało się nieprawdą, więc odszczekuję i pokrywam głowę
> popiołem. :-(

Na popiele dobrze rośnie cebula -- skoro już na ten temat zeszło.

--
Jarek

Tuja Brabant
Egzotyczne grusze i jabłonie