Wesołych Świąt!

1. Data: 2002-12-20 20:57:44

Temat: Wesołych Świąt!
Od: "crazynka" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt, a także spełnienia najskrytszych
marzeń, tych relanych i nie koniecznie...życzę Wam ja :-)
Ann.
http://lady.anula.w.interia.pl/

www.lady.anula.prv.pl

2. Data: 2002-12-20 23:07:26

Temat: Odp: Wesołych Świąt!
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik crazynka <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:au005t$17m$...@n...tpi.pl...
> Zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt, a także spełnienia najskrytszych
> marzeń, tych relanych i nie koniecznie...życzę Wam ja :-)

I Sandra mili grupowicze pogodnych świąt Wam życzy :-)

Zyczenia
Kochana rodzinko :-)
Życzenia Świąteczne
"Jeżeli jeden prawowierny...
warszawa mokotów poszukuję opiekunkę do dziecka 6 miesięcznego