Wf w klasach młodszych

1. Data: 2001-09-01 14:40:09

Temat: Re: Wf w klasach młodszych
Od: "Thorin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na WF'ach najlepiej robic klasowki...

Thorin

--
"Ci, ktorzy maja idee wciaz w gebie,
maja ja zazwyczaj i w pobliskim nosie" - S.J Lec

1. Data: 2001-09-02 17:32:23

Temat: Wf w klasach młodszych
Od: "Gosia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile godzin wf powinno być w nauczaniu zintegrowanym, czy można w ogóle mówic
o ilości w kontekście integracji. Jak wobec tego traktować zalecenie o
wprowadzeniu czwartej godziny wf?

1. Data: 2001-09-03 11:39:16

Od: "Wes" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku pozostają trzy godziny, nie ma żadnych nowych przepisów.
W nauczaniu zintegrowanym sprawa wf zależy od dyrekcji i od nauczyciela
uczącego.
Można to rozkładać, jeśli pasuje między zajęciami lub poświęcać specjalne
godziny.
W naszej szkole mamy wydzielone godziny, dzieci wiedzą kiedy, przynoszą
stroje do ćwiczeń.

Pozdrawiam

Iwona

1. Data: 2001-09-04 02:53:06

Od: "wezyr" <w...@c...krosno.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

u nas w szkole 2 godziny WF w klasach m łodszych z przepisowych 3 ma
specjalista znaczy wuefiak po studiach (znaczy ja) i dodatkowo z godzin
dyrektorskich czwarta godzina w formie gier i zabaw ruchowych w klasach
pierwszych i w klasach 2,3 jako gimnastyka korekcyjna i to mam też ja

pozdro

1. Data: 2001-09-14 08:10:14

Od: "agatabur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wprowadzeniu czwartej godziny wf?
> pracuję w dwoch szkołach i od tego roku szkolnego mam 4godziny, przy czym
1 godzina jest realizowana w formie gier i zabaw pozalekcyjnych (mowa
również o sobotach)

1. Data: 2001-09-28 06:43:44

Od: "Michał Górnikiewicz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thorin napisał(a) w wiadomości: <9n5dis$13j$1@news.tpi.pl>...

> [...]
>
>--
>"Ci, ktorzy maja idee wciaz w gebie,
>maja ja zazwyczaj i w pobliskim nosie" - S.J Lec

*** PISANIE PRAC DYPLOMOWYCH ***
Plan wynikowych z wf
nauka - a n g i e l s k i - www.angielski.kadra.pl
Dolny Śląsk - program stypendialny dla gimnazjalistów
test