What's eating Basil?

1. Data: 2016-07-17 17:18:50

Temat: What's eating Basil?
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Że tak nawiążę to klasycznego kina :)

Od samego początku, jak tylko posiałem bazylię, coś ją żre. Nie widać,
gołym okiem, żadnych pajączków, ślimaków, itp. Ale liście są
podziurawione, a niektóre zjedzone do imentu. Co to może być?

Pozdrawiam,
MW

Match in tha gas tank. Boom, boom!

2. Data: 2016-07-17 20:24:17

Temat: Re: What's eating Basil?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2016 17:18:50 +0200, wolim napisał(a):

> [...]
> gołym okiem, żadnych pajączków, ślimaków, itp. Ale liście są
> podziurawione, a niektóre zjedzone do imentu. Co to może być?

Może jakieś NOCNE żarłoki=ślimaki. Nocą idź i sprawdź.

3. Data: 2016-07-17 20:38:33

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-17 o 20:24, Ikselka pisze:

> Może jakieś NOCNE żarłoki=ślimaki. Nocą idź i sprawdź.

A ślimak wejdzie na takie delikatne listki?

4. Data: 2016-07-18 00:49:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2016 20:38:33 +0200, wolim napisał(a):

> A ślimak wejdzie na takie delikatne listki?

Ba! Ma się przecież jak przykleić tym swoim śluzem i przyssawkami - swego
czasu u mnie te wielkie czarne bezmuszlowe ślimaki (tzw. pomrowy) bez
problemu właziły w nocy na młodą delikatną rozsadę ogórków i dyni w
szklarence i użerały same czubeczki, a rano miałam niemal stan
przedzawałowy z tego powodu :-/
Ale mogą to być u Ciebie owady, takie żuczki.

5. Data: 2016-07-19 11:43:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jul 2016 00:49:50 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> szklarence i użerały same czubeczki, a rano miałam niemal stan
> przedzawałowy z tego powodu :-/
> Ale mogą to być u Ciebie owady, takie żuczki.

...niestety latające :-(

.
Pylicol, betokson
Kosiarka do wysokiej trawy. Listwowa?